Web shell oleh orb vBulletin hosting

Muat turun semua perisian yang diperlukan

Anda boleh mencari pakej SquirrelMail di tapak SquirrelMail itu. PHP boleh didapati di laman web PHP.

Memasang pelayan web dan PHP (versi 4.1.0 dan ke atas)

SquirrelMail memerlukan pelayan web dengan sokongan PHP. Sila refere kepada manual pemasangan PHP memberikan maklumat mengenai web pelayan PHP berfungsi dengan dan prosedur pemasangannya.

Ambil perhatian bahawa sesetengah pengagihan Linux dan Unix menyediakan pelayan web precompiled dengan sokongan PHP terbina dalam.

Web shell oleh orb vBulletin hosting tempat yang baik untuk

Kami mengesyorkan tetapan PHP berikut:

  • register_globals off - Ini adalah suasana yang berbahaya apabila dibolehkan, dan secara umumnya tidak diperlukan untuk kebanyakan aplikasi PHP baru-baru ini. Kita tidak lagi mengeluarkan nasihat keselamatan untuk isu-isu hanya dieksploitasi dengan tetapan ini kerana ia telah lama menjadi kelemahan yang terkenal dalam PHP (dan telah dikeluarkan dari PHP 6). Ambil perhatian bahawa anda boleh dengan mudah membolehkan ia hanya untuk aplikasi legasi tunggal yang memerlukan ia sambil lalai off untuk sepanjang aplikasi anda.
  • magic_quotes_ off - SquirrelMail boleh bekerja dengan mana-mana dihidupkan, tetapi jika anda mengalami backslashes sesat dalam mel anda atau tingkah laku yang aneh lain, ia mungkin dinasihatkan untuk mematikannya.
  • file_uploads pada - ini diperlukan jika pengguna anda mahu untuk melampirkan fail ke e-mel mereka.
  • safe_mode atau mematikan - Turning mod selamat pada dalam kes SquirrelMail tidak adalah lebih selamat daripada mempunyai ia di luar. Apabila ia diaktifkan, ketidakserasian dengan beberapa fungsi yang mungkin timbul (lihat nota mod selamat kami).

Memasang pelayan IMAP

server apa IMAP anda boleh menggunakan bergantung kepada apa komponen lain dalam sistem e-mel anda dan bagaimana mereka telah dipasang dan dikonfigurasikan. Pelayan IMAP perlu memahami dan serasi dengan cara mesej disimpan pada sistem anda.

Jika anda menggunakan Unix atau Linux dengan pelayan MTA sendmail standard, anda mungkin perlu memasang pelayan IMAP yang bekerja dengan mel yang disimpan di / var / jet mel / /. seperti UW IMAP, Dovecot, dan lain-lain

Jika anda menjalankan pelayan e-mel anda pada platform Windows, anda mungkin perlu mengaktifkan perkhidmatan IMAP yang dibundel dengan pelayan e-mel anda.

Jika pelayan e-mel anda tidak menyokong IMAP, anda mungkin perlu mencari beberapa produk pelayan e-mel lain.

Membongkar pakej SquirrelMail

Membongkar pakej SquirrelMail di lokasi web diakses a.

Menyediakan data dan direktori lampiran

Pilih dirrectory data dan lampiran dirrectory di luar jangkauan pelayan web (contohnya dalam persekitaran yang Unix atau Linux, yang subdirektori / var adalah tempat yang baik untuk ini).

Direktori data adalah di mana SquirrelMail pilihan pengguna disimpan - walaupun anda telah mengkonfigurasi SquirrelMail untuk menyimpan pilihan pengguna dalam pangkalan data, beberapa plugin masih mungkin perlu menggunakan direktori ini. Direktori lampiran digunakan terutamanya untuk penyimpanan sementara muat naik fail yang akan menjadi lampiran e-mel.

hosting

Kedua-dua direktori ini harus ditulis (tidak boleh dibaca) oleh pelayan web dan tidak ada orang lain (kecuali anda). Dalam persekitaran yang Unix atau Linux, yang bermaksud bahawa mereka harus dimiliki oleh pengguna root jika boleh (jika tidak apa pengguna anda login as), kumpulan mereka hendaklah sama seperti yang digunakan oleh pelayan web berjalan yang (contohnya "www-data "," apache "," tiada siapa "," roda ", dan lain-lain), dan kebenaran mereka harus 0730 (rwx-wx ---).

Jika anda menggunakan PHP dengan mod selamat diaktifkan, menyemak nota mod selamat kami yang menerangkan batasan lain mungkin pada direktori ini.

pertimbangan akses direktori

Hanya satu subset kecil daripada kod sumber SquirrelMail perlu diakses terus ke pelayar pengguna. Selebihnya kod sumber digunakan secara dalaman oleh SquirrelMail. Meninggalkan pokok sumber keseluruhan terbuka untuk akses di luar tidak menjadi masalah atau kelemahan, tetapi beberapa penyerang telah dikenali untuk mengintip untuk versi lama SquirrelMail dengan cuba untuk memeriksa perkara-perkara seperti fail Changelog. Jika anda ingin menggunakan tahap maksimum perlindungan terhadap pengintip dan bakal penyerang, anda boleh menggunakan fail .htaccess yang datang dengan kod sumber SquirrelMail dengan menambah "AllowOverride AuthConfig" kepada tetapan Direktori untuk SquirrelMail dalam konfigurasi Apache anda fail (jika menggunakan pelayan web Apache), atau anda boleh menggunakan tetapan Direktori yang disyorkan dalam seksyen konfigurasi Apache di bawah.

Konfigurasi SquirrelMail

Menjalankan config / conf.pl (atau hanya mengkonfigurasi) daripada baris arahan. Ini adalah skrip Perl, jadi jika anda tidak mempunyai Perl dipasang, sila rujuk nota kami tentang bagaimana untuk mengkonfigurasi SquirrelMail tanpa akses shell.

Gunakan pilihan D untuk memuatkan tetapan yang telah ditetapkan untuk pelayan anda tertentu IMAP, dan mengedit sekurang-kurangnya Tetapan Server dan Opsyen Umum (pastikan untuk menetapkan "Direktori Data" dan "Lampiran Direktori" Tetapan).

Semak konfigurasi SquirrelMail anda

Semak imbas ke example.com/squirrelmail/src/configtest.php untuk menguji konfigurasi anda untuk kesilapan yang sama. Anda perlu melaraskan "example.com" dan "SquirrelMail" bahagian untuk sepadan dengan lokasi di mana anda memasang ia. Perhatikan bahawa dalam versi SquirrelMail 1.5.0 dan ke atas, jika anda mengakses configtest.php dari mana-mana tempat selain mesin di mana SquirrelMail dipasang, anda perlu memastikan $ allow_remote_configtest diaktifkan dalam fail konfigurasi anda untuk berbuat demikian (atau lihat "11. tweak" ==> "7. Benarkan configtest jauh" dalam utiliti konfigurasi). Jika anda berbuat demikian, pastikan untuk mematikannya semula apabila anda selesai.

Log masuk ke SquirrelMail

Semak imbas ke example.com/squirrelmail/ masuk. Sekali lagi, anda perlu menukar "example.com" dan "SquirrelMail" kepada apa sahaja lokasi adalah bahawa anda telah ia dipasang.

Bab ini meliputi pemasangan SquirrelMail dan pakej berkaitan pada Unix atau Linux sistem generik. Ia tidak merangkumi pemasangan sistem operasi atau apa-apa alat lain yang diperlukan untuk sistem e-mel berfungsi sepenuhnya.

Mana-mana nombor versi yang digunakan dalam contoh ini adalah khusus kepada masa yang apabila dokumentasi ini ditulis. Biasanya anda perlu menggunakan yang paling up to tarikh versi semua perisian yang terlibat. Iaitu, jika terdapat versi baru pakej ini boleh didapati sekarang, anda mungkin mahu untuk menggantikan nombor baru dalam contoh di bawah. Pastikan anda tidak menggunakan telefon bimbit, perisian usang atau terdedah!

Panduan ini menggunakan pelayan IMAP UW, kerana ia adalah satu contoh mudah (dan di mana-mana) dan kerana ia boleh digunakan dalam kebanyakan persediaan sistem e-mel generik mana mel yang diterima disimpan dalam direktori / var / jet / mel. Jika anda sedang merancang untuk menawarkan webmail pada sistem dengan sebilangan besar pengguna atau di mana pengguna mempunyai peti mel yang besar, pertimbangkan untuk merancang reka bentuk sistem e-mel yang lebih baik dan menggunakan perisian pelayan IMAP yang berbeza.

SILA AMBIL PERHATIAN bahawa sebelum anda mula memasang perkara-perkara seperti pelayan web, PHP atau pelayan IMAP, anda perlu menyemak sama ada atau tidak sistem anda sudah mempunyai perisian tersebut dipasang. Banyak sistem pelayan kelas dilengkapi dengan yang jenis perisian bersedia untuk pergi. Juga ambil perhatian bahawa arahan pemasangan menggunakan arahan kompilasi generik yang perlu bekerja kebanyakan mana-mana sistem, bagaimanapun sistem anda mungkin mempunyai lebih anggun (dan lebih mudah) cara untuk memasang perisian, seperti yang mendapatkan apt alat dalam sistem seperti Debian dan alat yum yang dalam sistem seperti Fedora / Red Hat.

Biasanya, anda akan perlu mempunyai akses root peringkat ke pelayan anda untuk melaksanakan operasi ini.

Muat turun diperlukan perisian

Membongkar dan memasang Apache

Artikel berkaitan

forum bebas vBulletin 4 hostingvBulletin 5.3.1 Alpha kini boleh didapati. Pelanggan dengan lesen yang sah digalakkan untuk menguji perisian pada pelayan pementasan mereka. Amaran: Tidak disyorkan untuk Pengeluaran Pelayan vBulletin ...
php Senarai ahli vBulletin hosting# 1 PERCUMA, OPEN SOURCE SOFTWARE LEMBAGA BULETIN phpBB adalah rata-forum penyelesaian perisian papan buletin yang boleh digunakan untuk kekal berhubung dengan sekumpulan orang atau boleh kuasa keseluruhan anda ...
lesen vBulletin percuma dengan hostingOrang TMDHosting Saya menjalankan studio reka bentuk digital kecil dan saya telah menggunakan TMD sekian lama, sekurang-kurangnya beberapa tahun sekarang. Walau bagaimanapun, saya mempunyai bahawa 'keseronokan' untuk mencuba syarikat lain di luar ...
Wp-signup.php wordpress pelbagai laman web hostingAdakah anda benar-benar memerlukan rangkaian? Tapak dalam rangkaian multisite adalah berasingan, sangat seperti blog berasingan di WordPress.com. Mereka tidak saling seperti perkara-perkara dalam jenis lain ...
Pencetak laman friendly hosting drupalDrupal adalah Sistem Pengurusan Kandungan yang teguh yang berjalan pada pelayan LAMP. Pelayan LAMP menggunakan MySQL secara lalai, tetapi PostgreSQL juga boleh digunakan dengan Drupal. Ia boleh menjadi tuan rumah blog, forum, dan ...