VBulletin hosting keperluan yang

vBulletin adalah aplikasi berasaskan web dan dengan itu mempunyai beberapa keperluan minimum. Untuk menjalankan vBulletin, anda memerlukan pembekal hosting web yang merangkumi perkara-perkara berikut:
  • PHP versi 5.5.0 atau yang lebih besar
  • MySQL versi 5.1.5 atau yang lebih besar
  • Nama domain pra-berdaftar
  • 1 Gigabyte ruang cakera keras
  • Engine tulis semula - Sebuah enjin tulis semula diperlukan untuk URL routing Mesra vBulletin untuk bekerja. enjin rewrite popular termasuk mod_rewrite pada Apache dan "URL Tulis semula" untuk IIS 7 atau lebih.
VBulletin hosting keperluan yang dengan pakej hosting anda
Kebanyakan pembekal hosting telah memasang aplikasi ini pada pelayan mereka. Dengan keperluan di atas bermakna, perisian vBulletin akan dijalankan pada mana-mana sistem operasi menggunakan mana-mana perisian pelayan web moden. Tetapan berikut dan pakej perisian yang tidak diperlukan tetapi akan menjadikan pengalaman vBulletin anda lebih menyeronokkan. pembekal hosting anda boleh memberitahu anda sama ada ini boleh didapati pada pelayan anda.
  • PHP 7.x atau lebih
  • MySQL 5.5 atau lebih.
  • Curl atau sokongan OpenSSL - Membolehkan sambungan yang selamat kepada perkhidmatan pihak ketiga seperti Facebook Connect.
  • MySQLi sokongan - MySQLi sebuah perpustakaan perisian lebih mantap untuk menyambung kepada pangkalan data yang vBulletin menggunakan.
  • sokongan Iconv - Sebuah perpustakaan yang menyediakan bahasa tambahan dan sokongan set aksara.
  • Opcode Cache - An Opcode Cache seperti APC atau XCache akan meningkatkan prestasi perisian vBulletin anda. An Cache Opcode adalah mekanisme caching yang ketara boleh meningkatkan prestasi vBulletin oleh pra-menghuraikan fail PHP dan menyimpan data yang biasa digunakan dalam memori untuk mendapatkan semula yang pesat.
Sebaik sahaja anda mempunyai web hosting mesyuarat pakej keperluan minimum, anda sudah bersedia untuk meneruskan vBulletin. Untuk membantu dalam mencari syarikat web hosting yang sesuai, sila lihat forum Pilihan kami Hosting.

Sila ambil perhatian bahawa laman web moden didorong oleh banyak media yang mengambil ruang. ruang cakera keras lebih banyak anda boleh mendapat dengan pakej hosting anda yang lebih baik untuk pertumbuhan komuniti anda.

Pengguna Nota Menyumbang: Keperluan Sistem

2017 Solutions vBulletin. Hak cipta terpelihara. vBulletin® adalah tanda dagangan berdaftar vBulletin Solutions.

Artikel berkaitan

Drupal laman web hosting keperluanJika anda merancang untuk membina sebuah laman web menggunakan Drupal, anda perlu memastikan pembekal hosting anda memenuhi keperluan Drupal ini. INMOTION Hosting memenuhi semua sistem minimum Drupal 7 ini ...
VBulletin hosting dengan jurulatih lesenPerlu Hosting Berbeza Package? Tidak melihat perkhidmatan yang sesuai dengan keperluan hosting khusus anda? Jangan bimbang, kami telah anda dilindungi! Kami menawarkan pelbagai penyelesaian terikat untuk memenuhi keperluan anda ...
Skadate hosting keperluan untuk wordpressUntuk menjalankan WordPress kami mencadangkan pihak yang menyokong: Itu benar-benar ia. Kami mengesyorkan Apache atau Nginx sebagai pelayan yang paling kukuh dan featureful untuk menjalankan WordPress, tetapi mana-mana pelayan yang menyokong PHP ...
Xenforo hosting keperluan untuk wordpressUntuk menjalankan WordPress kami mencadangkan pihak yang menyokong: Itu benar-benar ia. Kami mengesyorkan Apache atau Nginx sebagai pelayan yang paling kukuh dan featureful untuk menjalankan WordPress, tetapi mana-mana pelayan yang menyokong PHP ...
pelayan web keperluan untuk wordpress hostingUntuk menjalankan WordPress kami mencadangkan pihak yang menyokong: Itu benar-benar ia. Kami mengesyorkan Apache atau Nginx sebagai pelayan yang paling kukuh dan featureful untuk menjalankan WordPress, tetapi mana-mana pelayan yang menyokong PHP ...