VBulletin hosting dengan lesen memandu

Dalam usaha untuk membuat sandaran dan kemudian memulihkan vBulletin anda, anda perlu mempunyai pangkalan data dan fail-fail disalin dari pelayan ke cakera keras setempat anda.

Backup / Eksport pangkalan data anda

Terdapat dua penyelesaian yang boleh digunakan untuk membuat sandaran pangkalan data vBulletin anda:

Kaedah 1: Pangkalan Data sandaran dari panel admin vBulletin

Pilihan ini adalah sah untuk vBulletin 3.x.x.

Ia amat berguna apabila membuat sandaran papan atau bergerak yang memasang dari satu laman web yang lain, atau untuk mereplikasi papan dari persekitaran ujian untuk laman web secara langsung.

VBulletin hosting dengan lesen memandu fail dan folder dalam

Untuk melaksanakan sandaran pangkalan data anda, anda perlu pergi ke Maintenance -> Pangkalan Data Backup. Anda akan melihat skrin yang sama dengan yang berikut satu:

Kedua-dua pilihan daripada penciptaan pangkalan data sandaran adalah seperti berikut:

  • jadual pangkalan data untuk dimasukkan ke dalam sandaran - output kemahuan ini sandaran jadual dipilih terus kepada anda. Sila pilih semua jadual menggunakan butang Semua Ya.
  • pangkalan data sandaran untuk fail pada pelayan - ini kehendak output sokongan bagi semua jadual pangkalan data ke fail yang ditetapkan pada pelayan.

Kaedah 2: Pangkalan Data sandaran dari phpmyadmin

Kaedah ini boleh digunakan untuk vBulletin 3.x.x dan 4.x.x.

Anda boleh mengeksport pangkalan data vBulletin anda menggunakan phpMyAdmin. Mengetahui bagaimana untuk mencapai phpmyadmin di sini.

Sandaran semua fail anda

Untuk mengetahui bagaimana untuk membuat sandaran semua fail-fail dan folder anda dalam pemasangan vBulletin anda sila, klik sini: bagaimana untuk membuat sandaran fail dan folder anda.

Oleh kerana keterbatasan PHP, sandaran tidak boleh diselesaikan pada pangkalan data yang lebih besar. Sila pastikan bahawa garis akhir sandaran anda mengandungi:

### vBulletin DATABASE DUMP LENGKAP ###

Sebaik sahaja anda mempunyai fail pemasangan vBulletin dan pangkalan data yang dieksport pada cakera keras anda, anda perlu vBulletin anda disokong! Tahniah!

* VBulletin adalah aplikasi berbayar dan anda perlu mempunyai lesen sebelum kita boleh memasangnya. vBulletin adalah tanda dagangan vBulletin Solutions. SiteGround tidak bergabung dengan atau disahkan oleh mereka.

Artikel berkaitan

Navbar template vBulletin hostingintegrasi nama pengguna. pengguna akan mempunyai nama pengguna yang sama dan jantina di dalam laman web dan dalam perbualan video. integrasi Avatar. gambar-gambar avatar digunakan secara automatik di dalam sembang video ....
forum hosting percuma tema vBulletinMempunyai laman web vBulletin besar-cari dan unik tidak pernah lebih mudah sebelum. Hanya memilih gaya vBulletin yang anda ingin mempunyai di laman web vBulletin anda dan profesional kami ...
Web shell oleh orb vBulletin hostingMuat turun semua perisian yang diperlukan Anda boleh mencari pakej SquirrelMail di tapak SquirrelMail itu. PHP boleh didapati di laman web PHP. Memasang pelayan web dan PHP (versi 4.1.0 dan ke atas) ...
Jenis tester wordpress hostingAda kalanya anda perlu untuk menguji perubahan pada tapak dikuasakan WordPress anda daripada mata awam. Membuat perubahan kepada laman web secara langsung boleh menjejaskan pembaca anda. Anda mempunyai beberapa pilihan ....
alat kuiz lite hosting wordpressAda kalanya anda perlu untuk menguji perubahan pada tapak dikuasakan WordPress anda daripada mata awam. Membuat perubahan kepada laman web secara langsung boleh menjejaskan pembaca anda. Anda mempunyai beberapa pilihan ....