VBulletin hosting berita australia

Nexcess, sebuah pembekal terkemuka bagi WordPress perusahaan, Magento, ExpressionEngine dan vBulletin hosting, telah memperkenalkan satu peringkat baru pelan sandaran dilanjutkan yang akan memastikan disimpan data pelanggan adalah selamat dan terjamin dalam jangka masa panjang.

rancangan sandaran kami dilanjutkan membuat ia lebih mudah untuk mengekalkan sandaran yang boleh dipercayai, dan, kerana kita mengurus dan hosting sandaran, keselamatan meningkat tidak melibatkan kerumitan meningkat atau integrasi yang tidak perlu dengan perkhidmatan luar.

VBulletin hosting berita australia Pelanggan perlu

Southfield, MI (PRWEB) 30 Jun 2015

Nexcess, sebuah pembekal terkemuka bagi WordPress perusahaan, Magento, ExpressionEngine dan vBulletin hosting, telah memperkenalkan satu peringkat baru pelan sandaran dilanjutkan yang akan memastikan disimpan data pelanggan adalah selamat dan terjamin dalam jangka masa panjang.

rancangan sandaran lanjutan baru Nexcess 'menawarkan dedicated server dan pelayan perusahaan pelanggan kelompok penyelesaian sandaran yang menyeluruh. pelanggan Enterprise kini boleh memilih untuk kedua-dua sembilan puluh hari dan satu tahun rancangan pengekalan data. Pelan sandaran sembilan puluh hari akan menyimpan backup harian data pelayan. Dengan pelan satu tahun lanjutan, Nexcess akan menyimpan sembilan puluh hari dari backup setiap hari dan satu tahun gambar bulanan, membolehkan pelanggan untuk memulihkan dan akses data daripada jangka masa yang lebih lama daripada sebelum ini mungkin.

"Pengekalan data jangka panjang dan ketersediaan adalah aspek penting dalam keselamatan dan perniagaan pengurusan kesinambungan," kata Chris Wells, Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif Nexcess, "Pelanggan perlu tahu bahawa laman web mereka atau menyimpan data eCommerce adalah selamat dan boleh diakses dalam jangka masa panjang . rancangan sandaran kami dilanjutkan membuat ia lebih mudah untuk mengekalkan sandaran yang boleh dipercayai, dan, kerana kita mengurus dan hosting sandaran, keselamatan meningkat tidak melibatkan kerumitan atau integrasi yang tidak perlu meningkat dengan perkhidmatan luar. "

kehilangan data adalah senario mimpi ngeri bagi syarikat-syarikat yang bergantung kepada kehadiran web mereka untuk hasil. Dalam banyak kes, kedai atau laman web eCommerce adalah perniagaan, dan tanpa sandaran jangka panjang ada sedikit berdiri antara kejayaan semasa dan bencana masa depan.

Sandaran bukan sahaja perlindungan terhadap kegagalan infrastruktur atau kesilapan manusia; mereka penting untuk keselamatan. ancaman keselamatan berterusan maju menjadi biasa, dengan penyerang yang cuba menyembunyikan kehadiran mereka pada pelayan untuk beberapa bulan. Ia adalah penting bahawa perniagaan online mempunyai backup bersih sekurang-kurangnya tiga bulan dan, secara optimum, untuk lebih lama lagi. Sekiranya terdapat pelanggaran keselamatan, sandaran baru-baru ini boleh dicemari malware, memerlukan strategi sandaran jangka panjang untuk memastikan kesinambungan data.

peringkat sandaran baru Nexcess 'adalah tambahan yang terkini untuk pelan hosting berprestasi tinggi syarikat itu, yang digunakan oleh beberapa penerbit terbesar dan peruncit eCommerce. pelayan SIP syarikat dan kelompok pelayan ini direka untuk menyediakan persekitaran hosting yang terbaik untuk setiap permohonan. Sebagai sebuah syarikat hosting global, Nexcess akan menawarkan sandaran lanjutan daripada semua kemudahan dan di Amerika Syarikat, Eropah, dan rantau Asia Pasifik.

hosting

Nexcess adalah terurus Magento, WordPress, ExpressionEngine dan vBulletin syarikat hosting yang berpangkalan di Michigan Southfield, yang diasaskan pada tahun 2000, dengan pusat-pusat data diedarkan di seluruh Amerika Syarikat, Eropah, dan Australia. Nexcess menawarkan pelbagai perkhidmatan hosting perusahaan termasuk pelayan berdedikasi dan adat berkelompok / konfigurasi hosting kompleks, dengan penekanan kepada mencapai prestasi maksimum untuk laman web berprofil tinggi dan kedai-kedai. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.nexcess.net.

artikel Kongsi di media sosial atau e-mel:

Artikel berkaitan

wordpress hosting percuma australia imigresenWP Titanium berkhidmat pasaran Australia dengan hosting di pusat data Sydney Amazon, memberikan prestasi yang terbaik dengan harga yang berpatutan kepada pengguna semua skala. Melbourne, ...
Web hosting wordpress australia imigresenWP Titanium berkhidmat pasaran Australia dengan hosting di pusat data Sydney Amazon, memberikan prestasi yang terbaik dengan harga yang berpatutan kepada pengguna semua skala. Melbourne, ...
laman web wordpress hosting australia imigresenWP Titanium berkhidmat pasaran Australia dengan hosting di pusat data Sydney Amazon, memberikan prestasi yang terbaik dengan harga yang berpatutan kepada pengguna semua skala. Melbourne, ...
Wordpress hosting pencuci pusaran air australiaWeb Hosting Ulasan Cara Pilih Perkhidmatan Web The prestasi terbaik dalam kita ulasan areInMotion Hosting, pemenang Anugerah Emas Hosting; DreamHost. pemenang Anugerah Perak; andArvixe, Gangsa ...
Cms Widget vBulletin hostingvBulletin Hosting VBulletinghostingreviews.com adalah sumber utama anda untuk web hosting ulasan menampilkan yang terbaik syarikat hosting vBulletin. Tidak seperti hosting ulasan portal kita mempunyai sangat ...