pilihan vBulletin hosting murah

Lynne dari vBulletin, yang dicatatkan pada vBulletin forum Hosting Pilihan thread dengan senarai soalan pengguna vBulletin harus bertanya web host bakal baru sebelum memilihnya untuk vBulletin hosting. Soalan-soalan tuan rumah web adalah lebih menjurus ke arah pembekal hosting kongsi yang melaksanakan sekatan ke atas penggunaan sumber pelayan yang bertentangan dengan VPS atau dedicated server hosting untuk vBulletin yang tidak mempunyai had tersebut. Pastikan anda menyemak keperluan sistem minimum asas vBulletin dan juga di sini.

pilihan hosting vBulletin murah gunakan untuk saya

web saya hosting tips dan cadangan

Saya telah diminta banyak kali yang web host saya gunakan untuk vBulletin dan wordpress hosting web saya. Saya menggunakan Wiredtree.com untuk vbtechsupport.com serta untuk forum vBulletin saya. Alot pelanggan VB saya telah melakukan kerja peribadi untuk, juga telah melonjak kapal ke Wiredtree.com dan sangat gembira dengan VPS mereka. server hibrid dan korban pelayan Dedicated.

Ingat, dengan banyak web host berkongsi. ruang cakera yang ada yang disebut, juga termasuk saiz pangkalan data MySQL anda. Jadi pastikan untuk bertanya jika ia kes seperti yang anda akan mahu untuk memantau kedua-dua / ruang anda akhir web php statik fail cakera serta MySQL saiz pangkalan data dan ruang cakera penggunaan anda. Tidak semestinya menjadi masalah kepada VPS atau dedicated server hosting walaupun anda ingin memerhatikan keluar untuk penggunaan ruang cakera di / var partition mana biasanya pangkalan data MySQL tinggal di / var / lib / mysql.

Saya juga akan meminta tuan rumah web anda mengenai pilihan sandaran. Jika web host menyediakan backup harian akaun web hosting anda, kekerapan sandaran, sama ada anda mempunyai akses kepada sandaran itu atau perlu meminta mereka untuk akses. Pergi dengan web host yang menawarkan R1Soft CDP sandaran + sandaran R1soft CDP MySQL - backup selesai di peringkat cakera blok kesan jadi yang sangat sedikit pada sumber pelayan dan prestasi ketika melakukan sandaran berbanding kata FTP atau WHM / Cpanel proses sandaran asli. web host seperti Wiredtree.com untuk pelayan pelayan Hybrid mereka termasuk percuma setiap hari backup R1Soft CDP (+ MySQL plugin for MySQL backup) untuk ketenangan fikiran.

Saya juga akan melabur dalam pangkalan data MySQL skrip sandaran automatik seperti yang saya disiarkan di sini. Muat turun salinan pangkalan data anda ke komputer tempatan anda dan juga supaya tidak hanya bergantung kepada tuan rumah web anda proses sandaran.

Juga pastikan anda setup (Rangka Kerja Dasar Penghantar) Rekod SPF untuk pelayan mel anda pada domain anda untuk mengelakkan nama domain anda daripada disenarai hitam oleh Hotmail, Yahoo, AOL, Gmail dan lain-lain kerana alamat e-mel palsu. SPF membantu pelayan mel membezakan pemalsuan dari mel yang sebenar dengan memberikan pelayan mel senarai dibenarkan nama host ip / mel dalam rekod SPF. Dengan cara itu, jika mana-mana mesin lain cuba menghantar mel dari domain itu, pelayan mel yang tahu bahawa DARIPADA alamat adalah palsu. Rekod SPF ditetapkan melalui rekod DNS perubahan, jadi akan diedit melalui pendaftar domain jika anda menggunakan pelayan nama mereka, tetapi jika anda menggunakan web pelayan nama tuan rumah, maka perlu bagi mereka untuk setup rekod SPF. Jadi pastikan untuk meminta tuan rumah web anda - pembekal kongsi khususnya jika mereka akan setup rekod SPF untuk anda. VPS dan dedicated server anda perlu mempunyai kawalan yang lebih besar dalam melakukan ini sendiri. Tetapi jika anda tidak pasti bagaimana untuk setup rekod SPF, yang akan menjadi soalan untuk bertanya web host.

vBulletin hosting pilihan murah rekod SPF

Saya juga akan mendaftar dan menyemak web hosting ulasan pembekal dan pengalaman di webhostingtalk.com forum. Banyak hosting pelanggan web dan pembekal web hosting berkomunikasi dan mengiklan di webhostingtalk.com forum.

Semak Terma tuan rumah web 'Perkhidmatan (TOS) dan Dasar Penggunaan Boleh diterima (AUP) di laman web mereka untuk menjadi jelas apa yang boleh dan tidak boleh lakukan dengan perkhidmatan mereka.

Menonton video ini!

Artikel berkaitan

VBulletin hosting berita australiaNexcess, sebuah pembekal terkemuka bagi WordPress perusahaan, Magento, ExpressionEngine dan vBulletin hosting, telah memperkenalkan satu peringkat baru pelan sandaran dilanjutkan yang akan memastikan disimpan data pelanggan ...
Nv berita bersih vBulletin hostingMencari tempat yang terbaik perkhidmatan web hosting boleh menjadi pilihan yang sukar dengan begitu banyak pilihan yang sama. Jadi di sini di WebHostingBest10.com kami telah meninjau perkhidmatan hosting web di dunia dan ...
forum hosting percuma arena vBulletinProphpBB menyediakan forum selamat, boleh dipercayai dan pantas hosting untuk beribu-ribu forum tanpa sebarang kos. Berjalan phpBB3 dalam persekitaran disesuaikan kami, anda akan mempunyai akses kepada banyak menarik ...
Cms Widget vBulletin hostingvBulletin Hosting VBulletinghostingreviews.com adalah sumber utama anda untuk web hosting ulasan menampilkan yang terbaik syarikat hosting vBulletin. Tidak seperti hosting ulasan portal kita mempunyai sangat ...
pilihan wordpress hosting terbaikWPBeginner "Cara Pilih WordPress Best Hosting? Sering diabaikan, web hosting adalah salah satu komponen utama setiap laman web yang berjaya. Memilih WordPress hosting terbaik untuk keperluan anda ...