Phpbb hosting percuma sampel skrip

Home of the phpBBHS skrip forum phpBB3 hosting.

phpBB forum skrip hosting adalah skrip yang membolehkan anda untuk menjadi tuan rumah pelbagai forum dengan satu set fail

Apa yang ia buat bagi pengunjung anda?

  • Forum skrip hosting adalah skrip yang membolehkan pengunjung anda untuk membuat forum baru di laman web anda. Semua pelanggan perlu lakukan untuk mewujudkan satu forum baru adalah mengisi borang yang ringkas, maka skrip secara automatik akan mewujudkan forum.
  • Forum yang pengguna buat termasuk semua normal phpBB 3 fungsi dan beberapa fungsi tambahan:
    - Pengguna boleh memuat naik logo dan lain-lain bahagian forum imageset ke forum mereka.
    - Pengguna boleh menambah smilies mereka sendiri, imej pangkat dan imej forum.
    skrip sama lain hanya memberikan keupayaan untuk memuat naik imej logo, skrip ini menawarkan lebih pilihan penyesuaian, termasuk kawalan penuh ke atas css, dan menghalang pengguna daripada mengakses barangan mereka tidak perlu mempunyai akses kepada (fail dan kawasan-kawasan di mana mereka boleh memasukkan kod berniat jahat).
Percuma Phpbb skrip hosting pemasangan sampel jika anda don

Apa yang ia lakukan untuk anda?

  • Anda boleh meletakkan iklan di semua forum dihoskan melalui panel kawalan phpBBHS dan memperoleh pendapatan daripada laman web anda.
  • Pengguna anda tidak mempunyai akses kepada fail, jadi mereka tidak boleh memasang apa-apa lagi dan tidak boleh merosakkan forum.
  • Semua forum dihoskan berkongsi set sama fail, begitu mudah untuk menguruskan fail.
  • phpBBHS mempunyai panel kawalan admin besar (kawalan panel demo) di mana anda boleh menguruskan semua forum yang dianjurkan.
  • Script menyediakan anda dengan fungsi yang diperlukan untuk memasang pengubahsuaian kepada semua forum dihoskan tanpa perlu mengedit pangkalan data setiap forum, yang membuat pemasangan arena sangat mudah secara manual. Ia tidak bermakna bahawa anda boleh memasang apa-apa arena tanpa petunjuk daripada apa yang mod yang tidak, sama seperti dengan phpBB normal anda boleh merosakkan pemasangan mod jika anda tidak mempunyai petunjuk, jadi jika anda baru untuk phpBB modding maka saya mengesyorkan untuk tidak memasang banyak arena.
  • Skrip tidak mengubah suai mana-mana gaya phpBB, jadi ia adalah serasi dengan semua phpBB 3 gaya normal dan semua yang anda perlu lakukan untuk membuat gaya dipasang adalah untuk memuat naik ke direktori "gaya", seperti dalam biasa phpBB.

Mengapa phpBBHS pilihan terbaik?

  • Tidak seperti skrip forum hosting lain, phpBBHS tidak dikodkan, supaya anda mempunyai kawalan penuh ke atas segala-galanya.
  • phpBBHS mempunyai ciri-ciri yang tidak berguna kurang berkilat seperti borang ajax, tetapi cara lagi ciri-ciri yang benar-benar berguna yang memberikan anda cara yang lebih kawalan ke atas forum dihoskan daripada mana-mana skrip hosting lain.
  • forum besar untuk mencari sokongan (sokongan dan tutorial bidang forum hanya kelihatan kepada pelanggan). pilihan sokongan dibayar juga na pilihan
  • kemas kini segera. Apabila phpBB Group melepaskan versi baru phpBB 3.0, skrip sedang dikemaskini secepat mungkin Terdapat banyak kemas kini lain yang memperkenalkan ciri-ciri baru, yang biasanya dikeluarkan sekali dalam 1-2 bulan.
  • Laman web antara muka adalah sangat mudah untuk mengubah suai. Anda benar-benar boleh menyesuaikan dengan mengedit css dan template fail. Anda boleh menambah halaman baru ke laman web anda dari panel kawalan phpBBHS.
hosting

Jika anda mempunyai sebarang soalan mengenai skrip atau pelayan keperluan sila gunakan borang kenalan atau forum sokongan.

Artikel berkaitan

Phpbb hosting percuma skrip untuk halloweenHome of the phpBBHS skrip forum phpBB3 hosting. phpBB forum skrip hosting adalah skrip yang membolehkan anda untuk menjadi tuan rumah pelbagai forum dengan satu set fail Apa yang ia buat bagi pengunjung anda? Forum ...
Phpbb hosting sampel skripHome of the phpBBHS skrip forum phpBB3 hosting. phpBB forum skrip hosting adalah skrip yang membolehkan anda untuk menjadi tuan rumah pelbagai forum dengan satu set fail Apa yang ia buat bagi pengunjung anda? Forum ...
forum Phpbb hosting skrip untuk halloweenIni adalah senarai yang paling, tetapi jauh tidak semua skrip menampilkan. Untuk melihat lebih banyak ciri, daftar keluar panel kawalan demo. Script menggunakan hanya satu set fail untuk menjalankan beribu-ribu forum, dan setiap forum mempunyai ...
Phpbb percuma skrip untuk tamat pengajian hostingHome of the phpBBHS skrip forum phpBB3 hosting. phpBB forum skrip hosting adalah skrip yang membolehkan anda untuk menjadi tuan rumah pelbagai forum dengan satu set fail Apa yang ia buat bagi pengunjung anda? Forum ...
Phpbb Free forum 3 hosting dibayarHome of the phpBBHS skrip forum phpBB3 hosting. phpBB forum skrip hosting adalah skrip yang membolehkan anda untuk menjadi tuan rumah pelbagai forum dengan satu set fail Apa yang ia buat bagi pengunjung anda? Forum ...