Percuma Phpbb forum 3 ulasan hosting

Forum percuma telah dicipta pada tahun 2007, dan matlamat yang pertama adalah untuk membangunkan perkhidmatan yang paling berkuasa untuk forum hosting. Untuk berjaya, mereka telah berasaskan perkhidmatan forum mereka sendiri pada perisian phpBB yang terkenal, disesuaikan dengan antara muka admin yang berdedikasi dan adat. Dengan cara ini, FreeForums.org berjaya menggabungkan perisian forum yang paling diketahui dan digunakan dengan antara muka pentadbiran yang benar-benar mudah dan dahsyat, yang memanjangkan satu phpBB ini dengan baik dan baik.

Phpbb percuma 3 forum hosting jawatan ulasan dalam forum sokongan mereka

Seperti biasa, syarikat forum hosting boleh anggap sebagai boleh dipercayai jika sokongan yang benar-benar wujud dan benar-benar menyelesaikan masalah-masalah yang anda hadapi. Ini telah difahami oleh freeforums, yang mempunyai pasukan 24/24 sokongan, di tempat-tempat yang berbeza, dan yang benar-benar dinamik dan pantas.

Perkhidmatan lalai adalah kursus percuma, dan ciri-ciri membayar tambahan boleh diperintahkan, seperti hosting DNS, iklan penyingkiran, penyingkiran, dan sebagainya. Untuk pemasangan biasa, anda perlu mengira sekitar $ 7 setiap bulan. yang benar-benar murah untuk jenis perkhidmatan yang disediakan! Ingat bahawa, berbanding dengan forum diri menjadi tuan rumah, anda perlu dengan FreeForums.org seni bina yang benar-benar kuat, sandaran dan pasukan teknikal jika anda menghadapi masalah dengan pemasangan anda.

Freeforums Recovery Console

Freeforums datang bersama-sama dengan alat yang sangat berguna apabila anda benar-benar kemalangan pemasangan forum anda: Konsol Pemulihan. konsol membolehkan anda untuk melakukan beberapa tugas super-pentadbiran untuk forum anda, walaupun anda kehilangan akses ke akaun pentadbiran anda sendiri.

  • Forum Simpan semula: Pemulihan sistem anda $ 15/6 bulan
  • Root Admin: Relog anda sebagai pentadbir
  • Buka: Buang nama domain dari FreeForums.org yang anda meletakkan di sana sebelum
  • Memulihkan Style: Jika anda memasang dan membuat gaya mewah sebagai lalai, anda boleh mengembalikan yang sebelumnya dengan tindakan ini
  • Memadam Forum: Sudah tentu, ia memadam akaun forum anda.

Maklumat lanjut mengenai laman web Recovery Console.

Walaupun kita tidak menguji, kita cukup yakin bahawa pasukan sokongan FreeForums.org mampu berhijrah perisian forum anda yang sedia ada untuk pemasangan baru pada pelayan mereka. Ini mungkin akan dikenakan bayaran dolar tambahan, tetapi dengan baik, anda akan dapat bergantung kepada seni bina yang kuat dan selamat selepas itu.

Keselamatan Perlindungan spam

Ciri-ciri yang unik

perkara utama dan perbezaan utama yang membuat freeforums unik:

  • Unik Pentadbiran Dashboard dan Panel, disesuaikan dan memudahkan alat pentadbiran Phpbb.
  • pemasangan Phpbb sedia untuk digunakan, dengan plugin yang paling terkenal dan berguna.
  • A palet besar tema yang tersedia, dipasang dalam 2 klik.
  • Arcade Games, berguna untuk penagih ahli forum anda ;-)

Perkataan Final

Apabila kita mula berfikir tentang mengkaji freeforums, kami tidak pasti bagaimana kita perlu mengambil kira ia: perkhidmatan hosting phpBB yang mudah? sebagai produk tertentu keseluruhan? Antara Muka Pentadbiran hanya membuat perbezaan.

hosting

Dengan meningkatkan cara lalai mengurus dan mengkonfigurasi pemasangan phpBB klasik, perkhidmatan freeforums telah jelas bertambah baik perisian ini banyak, dari sisi backoffice itu. Dan, sudah tentu, di sisi lain, phpBB IS perisian forum yang paling dikenali dan digunakan di Internet, memastikan pengetahuan global dan baik untuk kebanyakan pengguna yang telah melihat forum.

Freeforums sesungguhnya seolah-olah mempunyai yang terbaik daripada kedua-dua dunia: ia menggunakan perisian benar-benar biasa dan berkuasa sumber terbuka, ditambah dengan panel pentadbiran yang bagus, yang membenamkan konfigurasi lalai bagi forum dengan ciri-ciri tambahan yang berkaitan dengan forum hosting sendiri. Anda akan mendapati segala-galanya yang pengurus komuniti forum biasanya kelihatan untuk, dari organisasi forum yang sederhana, termasuk BBCodes, smilies, pemangkasan.

Apabila menggunakan versi percuma, iklan tidak begitu menjengkelkan, dan nota kecil di bahagian bawah setiap halaman tidak perlu bersusah payah sesiapa, dan boleh, sebenarnya, membuktikan bahawa hosting forum anda boleh dipercayai. Jika anda benar-benar mahu untuk menambah ciri-ciri tambahan, maka, keahlian Premium boleh didapati, walaupun pakej lalai dan bebas itu sudah benar-benar lengkap. Perkhidmatan ini adalah satu kejutan yang sangat baik untuk kita, kerana banyak laman web yang benar-benar menawarkan false "percuma" hosting, ini jelas tidak berlaku untuk FreeForums.org!

Tahniah kepada pasukan FreeForums.org untuk menunjukkan contoh yang betul!

Sumber tambahan:

Ulasan (22)

Semua kenyataan di atas adalah agak benar tetapi.

Saya telah terjebak dengan mudah digunakan oleh mereka dan senarai mod agak teguh, perkhidmatannya amat dipercayai pada 1, dan mereka ditawarkan Upgrade ke Advanced hosting untuk, kerana mereka mengatakan: "jika saya ingin mengambil forum saya ke peringkat seterusnya ".

Jadi saya fikir besar i boleh menyediakan akaun percuma saya, dapatkan forum bermula dan jika saya pernah merasakan bahawa saya perlu untuk berkembang, i boleh menaik taraf kepada hosting yang maju! kedengaran sempurna kepada saya, jadi saya mendaftar, kira-kira 25 hari, perkhidmatan yang mula terbatuk-batuk, isu-isu DNS mempunyai laman saya turun di pertengahan hari, untuk 90 + minit pada satu masa selama 2 hari berturut-turut, maka mengikuti 2 hari freeforums.org telah "trafik tinggi yang menyebabkan masa loading lambat" seperti halaman sokongan mereka. ia adalah begitu perlahan yang pelayar saya telah masa keluar kebanyakan masa, sekali lagi ini berlaku di waktu perdana, keseluruhan hujung minggu perkhidmatan intermiitant, jadi saya memutuskan ia adalah masa untuk menaik taraf kepada hosting yang lebih maju dan mendapat pada pelayan yang lebih dipercayai, di mana i sebenarnya boleh membuat aduan kepada jika perkhidmatan yang meninggal dunia.

Setelah siasatan daripada "upgrade hosting Advanced" dan horor saya, terdapat beberapa cetakan halus yang berbunyi "Forum dengan pangkalan data extrememly besar lebih 5MB" boleh "tidak eligble untuk menaik taraf" jadi saya melalui e-mel dan meminta mereka jika pangkalan data saya eliglble untuk menaik taraf, dengan mengingati forum saya adalah kurang daripada yang berumur satu bulan mempunyai 50 + ahli.

baik untuk suprise saya i mendapat e-mel satu baris sangat flip belakang (Selepas menunggu 3 hari untuk jawapan, ini adalah satu-satunya cara untuk menghubungi mereka btw) berkata pangkalan data saya adalah "extememly besar" dan tidak boleh dinaik taraf, tempoh.

Wow, sejak bilakah 5MB dianggap extrememly besar? mungkin jika kita masih di dalup pasti, tetapi thats saiz purata fail MP3 anda. jadi saya bertanya dalam forum sokongan jika mereka menawarkan satu salinan sandaran bahawa saya boleh membeli dari mereka, sekali lagi jawapannya adalah TIDAK, dan bahawa mereka tidak menawarkan back-up perkhidmatan, walaupun mereka menyediakan anda dengan "konsol pemulihan" untuk $ 30 setahun. jadi mereka memang kembali forum anda, tetapi mereka hanya menolak untuk memberikan anda satu salinan pernyataan itu, dan hanya untuk menyakitkan hati anda beberapa lebih banyak mereka, menghidupkan perkhidmatan iklan yang berfungsi iklan mereka sendiri dan jika saya mahu ia dimatikan 30 hari selepas ditubuhkan, dan ia akan kos saya $ 10 + sebulan (berdasarkan page loads..sigh)

Jadi, anda melihat apa yang berlaku di sini, mereka menarik anda, dan kemudian jika freeforum anda mengambil kira dengan cara yang sedikit, maka anda tidak boleh bergerak laman web ini, anda secara literal terperangkap membayar mereka untuk membuang iklan dan semua tweak mereka yang lain tanpa berharap yang pernah pulang modal di website anda melainkan orang menderma. anda tidak boleh menyiarkan iklan anda sendiri, anda tidak boleh berbuat apa-apa lebih daripada mereka membiarkan anda selagi anda berada di sana.

Supaya diberi amaran. jika anda tidak pernah mahu mengambil laman web anda ke tahap yang seterusnya, jadi anda boleh menampung kos anda, maka anda lebih baik tinggal jauh jauh dari tempat ini, kerana tidak ada yang percuma mengenainya. tempat ini adalah semata-mata yang direka untuk memerangkap anda dan menjaga anda di sana, membaca catatan yang tidak berkesudahan dalam forum sokongan mereka dan anda akan melihat.

Satu-satunya cara untuk menaik taraf mengikut freeforums.org, adalah untuk meninggalkan freeforums.org, bergerak domain anda, dan mula semula di tempat lain benar-benar segar. B-R-U-T-A-L.

MENJAUHKAN DIRI. jika anda ingin bertanya kepada saya apa-apa soalan, saya admin di laman web ini www.mmamatrix.net

[Disunting oleh lastnico] Sila gunakan nama pengguna yang baik, dan tidak meletakkan seluruh mesej anda dalam kuat. Terima kasih.

Thnx untuk memberikan maklumat ini dalam talian.

oleh Anonymous (?). Thu Jan 20, 2011 18:00

Baik apabila saya mula-mula mendaftar untuk freeforums, saya fikir mereka kedengaran baik. Ia bukan sehingga mereka telah menandatangani anda sehingga, mereka mula menunjukkan apa yang mereka benar-benar suka.

Selepas anda mempunyai tempoh yang singkat percuma iklan, mereka kemudian mengenakan bayaran $ 5 sebulan untuk membuang iklan, KECUALI anda pergi ke beberapa paparan halaman, maka kos boleh roket kepada lebih $ 60 sebulan.

Perkara terbaru mereka adalah kerana perisian mereka tidak dapat menampung dengan proksi telus mereka memberitahu pelanggan UK mereka untuk memberitahu ISP mereka untuk menghentikan menggunakan mereka, yep freeforums berfikir orang-orang seperti Virgin, BT, O2 dan lain-lain akan berubah mereka set-up hanya freeforums mahu mereka.
SILA mengambil nasihat saya menjauhkan diri dari freeforums

anda lihat saya bukan satu-satunya, lelaki ini adalah satu penipuan, jadi berhati-hati, i akhirnya meninggalkan mereka dan saya kini bebas daripada opressive mereka ditubuhkan. Saya akan mengatakan bahawa mereka mempunyai ciri-ciri yang hebat dan mudah ditubuhkan dan lain-lain kerana ia benar-benar mudah untuk bermula di sana, tetapi jika anda benar-benar mahu menyelamatkan diri kekecewaan, terutamanya jika laman web anda mengambil kira sedikit, dan anda mahu untuk membuat wang daripada iklan, kemudian menubuhkan forum anda dan menaik taraf untuk maju hosting merta, dengan cara itu anda mempunyai laman web yang dibina sepenuhnya thats bersedia untuk pergi, untuk itu, ia berbaloi, tetapi jika anda tinggal dan pangkalan data forum anda pergi ke atas yang besar "5MB had ", maka anda terperangkap. dan thats bagaimana mereka menjalankan perniagaan, jadi mendaftar atas risiko anda sendiri.

oleh Anonymous (?). Thu Jan 20, 2011 19:25

Freeforum.org adalah forum yang paling teruk yang pernah saya lihat, pasukan pengurusan yang baik pada satu perkara dan yang bercakap bohong

Saya tidak akan memberi mereka setengah bintang daripada lima kecuali mereka bertambah baik, saya telah dikeluarkan daripada papan dari mereka

[Edit] Sekali lagi jangan meletakkan segala-galanya dalam huruf tebal, kita boleh membacanya dengan font klasik. Terima kasih.

cerewet cerewet cerewet. whats kesalahan anda untuk berani? jika ia mengganggu anda begitu banyak, hanya mengeluarkan pilihan! jika tidak hanya berurusan dengan ia, kerana ada perkara yang lebih besar bimbang tentang di dunia ini daripada font berani lol

meninggalkan unbolded untuk kewarasan anda.

oleh lastnico. Thu Jan 20, 2011 23:19

Ya, dan saya juga perlu mengeluarkan imej dan pautan kerana beberapa ahli tidak mempunyai kawalan diri dan tidak boleh menghalang dirinya sendiri daripada menggunakan mereka terlalu banyak? Mengapa tidak melumpuhkan ulasan juga?

Sila gunakan berani untuk menandakan sesuatu yang penting, bukan hanya untuk membuat komen anda lebih kelihatan. Terima kasih.

oleh Anonymous (?). Sun Jun 26, 2011 17:27

freeforums.org mempunyai iklan pada halaman pendaftaran, untuk satu-satunya sebab untuk mendapatkan alamat e-mel anda supaya ia boleh dijual kepada syarikat-syarikat pemasaran, untuk anda sel butiran telefon jadi boleh menghantar sms yang akan dikenakan bayaran $ 5 masa yang

Mereka wont membiarkan anda mempunyai sandaran data anda, supaya anda boleh bergerak, anda hanya boleh bergerak ke satu syarikat di sana supaya mereka boleh membuat komisen daripada anda

tuntutan mereka sebanyak 99% sehingga masa adalah jauh, jika mereka kata 86% dalam mungkin lebih dekat

oleh Kasha (?). Fri 22 Februari 2013 22:30

Iklan pendaftaran telah mendapat aduan daripada MANY kerana bagaimana baru pendaftar berfikir bahawa iklan pendaftaran adalah sebahagian daripada pendaftaran dan mesti diisi. Kali iklan pendaftaran TIDAK mengatakan ia tidak wajib maka ia telah dicadangkan pada forum sokongan mereka bahawa mereka meletakkan bahawa pendaftaran selesai di atas bahagian di mana ia menunjukkan iklan. Freeforums.org enggan berbuat lakonan ini seolah-olah iklan pendaftaran hanyalah iklan normal seperti yang lain (walaupun anda perlu membayar untuk keseluruhan penyingkiran iklan yang berbeza untuk iklan pendaftaran daripada untuk keluarkan iklan biasa - info lebih kepada yang di sini: Reg iklan). Masalah dengan iklan pendaftaran adalah bahawa ia adalah begitu besar, ia tidak kelihatan seperti iklan tetapi sebaliknya kelihatan seperti halaman. sebahagian daripada proses pendaftaran. pendaftar baru telah pun dimasukkan ke dalam nombor telefon bimbit mereka dan kemudian tidak perlu lagi dikenakan ke atas kemudian. Boy mereka kecewa dan menyalahkan forum dan bukannya freeforums.org (sebagai contoh. Mereka akan menyalahkan NewSiteUser.freeforums.org bukannya freeforums.org kerana ia adalah forum newsiteuser mereka didaftarkan pada).

Artikel berkaitan

VBulletin forum percuma ulasan hostingApa yang vBulletin? Mahu membina komuniti dalam talian yang berpusat pada kepentingan bersama dan perbincangan? Anda memerlukan forum atau sistem pengurusan papan buletin untuk ini. VBulletin adalah satu forum popular ...
Perdana anti bot Phpbb forum 3 hostingSejak menaik taraf kepada phpBB3, cukup banyak selepas ia keluar, kami tidak mempunyai masalah spam, tetapi seperti orang lain telah berkata, kita hanya mula mendapat mereka penapisan di sepanjang minggu lepas. Mempunyai ...
forum Phpbb percuma domain hostingProphpBB menyediakan forum selamat, boleh dipercayai dan pantas hosting untuk beribu-ribu forum tanpa sebarang kos. Berjalan phpBB3 dalam persekitaran disesuaikan kami, anda akan mempunyai akses kepada banyak menarik ...
laman web percuma hosting dengan portal PhpbbProphpBB menyediakan forum selamat, boleh dipercayai dan pantas hosting untuk beribu-ribu forum tanpa sebarang kos. Berjalan phpBB3 dalam persekitaran disesuaikan kami, anda akan mempunyai akses kepada banyak menarik ...
Percuma Phpbb tapak hosting forum 3ProphpBB menyediakan forum selamat, boleh dipercayai dan pantas hosting untuk beribu-ribu forum tanpa sebarang kos. Berjalan phpBB3 dalam persekitaran disesuaikan kami, anda akan mempunyai akses kepada banyak menarik ...