Pemilihan bahasa mod Phpbb hosting

Apa yang Python?

Python adalah bahasa pengaturcaraan dicipta pada akhir 1980-an. Sekarang versi 3, ia masih popular dengan programmer. Dinamakan sempena Monty Python Flying Circus, satu siri komedi 1970 BBC TV, pencipta Python yang direka bahasa akan menyeronokkan untuk pengaturcara untuk digunakan. 'Anu' pembolehubah dan 'bar' sering digunakan dalam dokumentasi bahasa pengaturcaraan, tetapi dalam Python, demonstrasi yang sama secara umumnya ditulis dengan pembolehubah yang dinamakan "spam", "ham" dan "telur."

Pemilihan bahasa mod Phpbb hosting dan mengharapkan

Python adalah sesuai untuk mereka yang suka untuk bergaul pendekatan berorientasikan objek dengan program berstruktur. Ia juga direka untuk mudah dibaca dan difahami oleh orang baru terima kasih kepada satu bentuk gaya sangat mudah dan tatabahasa. Kod ini sengaja ditulis dengan jelas dan ringkas lagi padat dan mudah untuk pengaturcara berpengalaman untuk mengkaji semula dan perubahan. Di mana banyak bahasa menggunakan tanda baca, Python bersandar ke arah menggunakan perkataan Inggeris, menjadikannya visual kurang berantakan. Ia juga berengsot jelas apabila ditulis untuk membuat kod mudah untuk mengimbas.

fungsi Python boleh dilanjutkan dengan Java pembolehubah add-on fungsi yang ditulis dalam C atau C +, dan ia juga boleh digunakan sebagai bahasa arahan dengan C. Kod ini juga boleh dijalankan dari dalam aplikasi Java, yang membolehkan untuk dipanggil dari dalam Python dan semula digunakan.

Berbanding dengan bahasa yang muncul tidak dapat ditembusi untuk orang baru, Python dianggap menjadi lebih mudah untuk belajar, dan keserasian platform adalah salah satu manfaat utamanya. Ia boleh dikodkan dalam aplikasi Terminal pada Mac OS X, tetapi juga sering digunakan untuk aplikasi keselamatan, atau aplikasi web berjalan pada pelayan Unix atau Linux. bahasa itu bekerja dengan YouTube, Google dan NASA, serta CERN, rumah Hadron Collider. CERN menggunakan Python menyahkod data dari Atlas, salah satu daripada sensor LHC. Kakitangan juga menjadi tuan rumah persidangan Python dan menggunakan Python secara meluas dalam makmal fizik dan pengkomputeran mereka.

Python mantap-

Jika anda menceburi pengekodan dengan Python buat kali pertama, terdapat pelbagai sokongan yang ada. Python digunakan oleh beberapa laman web yang terbesar di internet, walaupun mempunyai reputasi sebagai "lambat" berbanding dengan bahasa lain, dan terdapat banyak sumber web, tutorial dan buku-buku yang akan membawa anda bermula dengan cepat.

Terdapat banyak pilihan jika anda sedang mencari untuk Python hosting, tetapi beberapa rawatan diperlukan. Pastikan anda memilih pelan yang betul dan benar-benar menggerudi ke butiran Python korban tuan rumah pilihan anda sebelum anda mendaftar untuk hosting komitmen jangka panjang.

Python Apakah Ideal untuk Apl Web

Python begitu cepat menyesuaikan diri, tidak banyak had kepada apa yang ia boleh lakukan. Ia adalah sesuai untuk pembangunan web kerana ia cepat untuk menulis lagi boleh digunakan dalam maju, aplikasi canggih. Semua jenis syarikat, dari Bittorrent ke YouTube, telah digunakan (atau sedang menggunakan) Python, dan ia memainkan peranan dalam pemprosesan beberapa yang paling data saintifik yang canggih di Bumi di NASA dan CERN. serba boleh dan kesederhanaan menjadikan ia pilihan yang ideal untuk aplikasi web juga.

Pemilihan bahasa mod Phpbb hosting permintaan, tetapi yang lain

Jika anda baru untuk menjalankan Python di web, anda mungkin mahu untuk memeriksa bahawa hos anda menawarkan sokongan teknikal Python secara percuma - hanya dalam kes anda memerlukan tangan yang mendapat perkara yang ditubuhkan pada mulanya.

Amaran: Sesetengah Semesta Alam Jangan Tawaran Python

Secara semula jadi, anda perlu memastikan bahawa Python dipasang pada pelayan hos web pilihan anda sebelum anda mendaftar: beberapa tuan rumah, terutamanya mereka yang menawarkan hosting berkongsi, tidak menawarkan pada semua. Itu biasanya kerana pengaturcara berpengalaman boleh memperlahankan keseluruhan pelayan oleh pengekodan tidak cekap, menurunkan laman pelanggan lain dalam proses. pengaturcara berniat jahat boleh menyebabkan masalah dalam persekitaran yang dikongsi sejak mod_python tidak dikunci sebagai ketat yang mod_php pada Apache.

Menyemak rangka kerja yang ada, dan memastikan versi Python dan mod_python tuan rumah sedang berjalan: Python 2 dan Python 3 agak berbeza, dan anda mungkin mendapati versi hos anda mempunyai tidak sepenuhnya ke belakang riba.

Python Mempunyai Prasyarat

Semak jurubahasa bahawa tuan rumah anda menggunakan dan memastikan ia sesuai untuk keperluan anda. Beberapa jurubahasa adalah ketinggalan zaman, dan permintaan untuk menaik taraf boleh jatuh pada telinga pekak. Pastikan anda mempunyai akses shell dan pemasangan Apache menyokong CGI dan mod_wsgi.

Ia juga bernilai check-dasar oleh hos modul Python. Beberapa host gembira untuk memasang apa sahaja yang anda perlukan, dan akan berbuat demikian agak cepat - sebagai contoh, dalam tempoh 24 jam. hos-hos lain mungkin mempunyai dasar sekitar yang modul mereka akan membolehkan, dan mereka akan menolak untuk memasang apa-apa yang tidak terbukti atau belum dicuba.

Juga, pastikan bahawa tuan rumah anda akan membolehkan anda untuk menjalankan proses yang berterusan (kadang-kadang dipanggil 'lama berjalan proses), terutamanya jika anda mempunyai hati yang terletak di pelan yang lebih murah, seperti pelan hosting dikongsi. Banyak tuan rumah tidak kerana proses ini, secara semula jadi, hogs sumber. Jika anda perlu untuk menjalankan proses yang berterusan, anda mungkin yang terbaik off melabur dalam pelayan persendirian maya (VPS) sebaliknya, atau menggigit peluru dan mendapatkan pelayan mendedikasikan - pilihan mahal, tapi satu yang akan membolehkan anda untuk kod apa sahaja yang anda suka, bagaimanapun anda suka. Berhati-hati dengan pilihan ini jika anda tidak mahu untuk menghabiskan masa perkara penetapan pada pelayan anda bahawa anda secara tidak sengaja memecahkan sepanjang jalan.

Jika anda ingin secara eksklusif kod dalam Python atau asas sejumlah besar anda pengekodan di sekitarnya, ia adalah yang terbaik untuk secara peribadi e-mel tuan rumah sebelum mendaftar dengan kontrak. Mereka mungkin mempunyai rancangan khas untuk Python pada kos yang munasabah yang memberikan anda lebih banyak kebebasan dan fleksibiliti.

Kebaikan dan keburukan

Python digunakan oleh semua jenis syarikat dan organisasi, termasuk Google, NASA dan CERN. Large Hadron Collider (LHC) menyahkod data ATLAS kritikal menggunakan Python. Ia juga baik untuk laman web kerana:

  • Ia menyokong HTTP dan MIME keluar dari kotak
  • Sambungan boleh dikodkan dalam C atau C ++
  • Python boleh dijalankan dari aplikasi Java
  • Pengaturcara mudah membuat sambungan kepada pangkalan data untuk membawa kandungan ke dalam projek-projek mereka
  • Terdapat berpuluh-puluh ribu, pakej pra-dibuat secara terbuka kepada mempercepatkan pembangunan dan kos berpotensi mengurangkan

Masalah utama dengan Python adalah:

  • Adalah sukar untuk mengesan kesilapan sehingga tiba masanya untuk menjalankan kod, yang membuat debugging rumit
  • Ia boleh menjadi perlahan, jadi anda perlu pelbagai cepat untuk mengimbangi
  • Melainkan jika anda seorang pembangun yang berpengalaman, belajar Python solo merupakan satu cabaran. Terdapat banyak sokongan, tetapi penapisan ia mengambil masa
  • Tuan rumah yang telah Python dipasang mungkin tidak dapat membantu anda jika anda menghadapi masalah teknikal
  • Beberapa tuan rumah akan menyediakan sokongan Python pada pelan hosting dikongsi, jadi ia bukan satu usaha yang murah

Memilih Host yang

Pilihan terbaik untuk Python adalah pelayan yang berdedikasi. Walaupun ia adalah satu pilihan yang mahal, dedicated server datang lebih atau kurang tanpa batasan, supaya anda boleh mengawal Python anda memasang. Jika anda tidak mahu pergi berdedikasi, anda akan menjadi yang terbaik off dengan Server Persendirian Maya (VPS), daripada pelan hosting dikongsi. Malah, kebanyakan tuan rumah tidak akan menyokong Python pada hosting dikongsi, kerana ia terlalu mudah untuk coders berpengalaman untuk membawa pelayan ke bawah secara tidak sengaja.

Apabila memilih web host untuk Python:

  • Pastikan pakej pilihan anda mempunyai sokongan Python dalam ciri-ciri komputer. Tidak semua tuan rumah memasang
  • Semak versi jurubahasa, kerana tuan rumah yang mungkin keberatan untuk mengemas kini seorang jurubahasa lama jika ada permintaan sedikit
  • Menentukan yang modul dipasang, dan apa dasar adalah mengenai modul baru. Beberapa host berminat untuk menambah modul baru atas permintaan, dan akan bertindak balas dengan cepat. Yang lain mungkin mengambil masa beberapa hari atau minggu, atau enggan untuk menambah mereka di semua
  • Pastikan tuan rumah anda akan membolehkan anda untuk menjalankan proses yang berterusan; pada hosting berkongsi, ini tidak mungkin
  • Semak bahawa anda mempunyai akses shell

Jika anda bercadang untuk menghabiskan banyak masa bekerja dengan Python, mencari tuan rumah yang khusus di dalamnya, daripada pergi untuk tuan rumah yang paling murah dan berharap untuk yang terbaik. Dalam jangka masa panjang, anda akan mendapati ia jauh lebih mudah untuk membayar lebih sedikit untuk pelbagai itu menyokong dan menyimpan Python mereka memasang sehingga setakat ini.

Selain itu, tuan rumah akan mengharapkan anda untuk menjalankan proses yang berterusan dan tidak akan menghukum anda untuk itu. Menggunakan sokongan e-mel oleh hos atau Live Chat untuk bertanya kepada mereka tentang Python sebelum melakukan diri anda dengan perbelanjaan bulanan.

Python adalah percuma, terbuka bahasa pengaturcaraan sumber yang pada asalnya dikeluarkan pada tahun 1991.

  • Adalah Python digunakan untuk membangunkan laman web?

    Ia boleh digunakan untuk pembangunan web, tetapi ia mempunyai banyak tujuan lain juga. Python pada asalnya direka untuk membantu dengan pentadbiran sistem, dan kini boleh digunakan untuk membuat permohonan, menganalisis data, dan banyak lagi.

  • Adakah terdapat mana-mana rangka kerja pembangunan web untuk Python?

    Ya. Rangka kerja permohonan Python web yang paling popular adalah Django, Flask, Pyramid, dan CubicWeb.

  • Mengapa Python popular?

    Python direka untuk menjadi mudah dan mudah untuk belajar. Ia tidak digunakan secara meluas sebagai PHP, tetapi ia didokumenkan, dan terdapat banyak modul yang ada untuk membuat pengekodan cepat dan menyeronokkan.

  • Yang perlu saya belajar Python untuk membangunkan laman web?

    Membina aplikasi laman web atau web merupakan satu tugas yang besar untuk pemula. Pada mulanya, ia mungkin lebih masuk akal untuk menggunakan sesuatu seperti WordPress atau Drupal, dan kemudian kod plugin anda sendiri dalam PHP. Yang akan memberi anda hujan head-start, berbanding pengekodan sesuatu dari awal.

    Ingat: Python juga boleh berjalan perlahan, terutamanya jika anda merancang untuk menggunakan v3. Walaupun pelayan yang cepat boleh mengimbangi ini, ia mungkin tidak sesuai untuk beberapa tujuan.

  • Mengapa Python disyorkan untuk pemula?

    Python disertakan pada sistem Linux dan Mac, jadi ada sedikit kerumitan yang terlibat dalam memulakan. sintaks yang agak mudah untuk membaca, walaupun anda tidak tahu bagaimana untuk kod, kerana ia menggunakan banyak perkataan Bahasa Inggeris. Banyak pengaturcara Python bermula dengan menulis skrip kecil untuk komputer mereka sendiri, dan kemudian membina pengetahuan itu untuk membangunkan aplikasi yang lebih besar.

    Python juga termasuk pelayan web terbina dalam, jadi anda boleh menjalankan aplikasi web tempatan sebagai anda sedang membangunkannya. Yang lebih mudah daripada memasang dan mengkonfigurasi pelayan yang berasingan seperti Apache.

  • Adalah Python tersedia atas hosting dikongsi?

    Kadang-kadang, tetapi ia tidak adalah ciri standard oleh mana-mana cara. Jika satunya tujuan anda membeli akaun hosting adalah untuk belajar Python, daftar cetakan halus dengan berhati-hati sebelum anda mendaftar.

  • Apa yang saya perlu mencari dalam pakej hosting?

    Keperluan adalah sama sama ada anda pengekodan dalam Python, atau anda ingin menjalankan aplikasi Python oleh orang lain.

    Mencari pelan yang khusus menyebut Python dalam spesifikasi teknikal; jangan menganggap bahawa ia disediakan, kerana tidak semua tuan rumah menawarkan ia. A VPS atau dedicated server adalah pertaruhan yang selamat.

    Selain itu, pastikan bahawa anda mempunyai versi yang anda perlukan, kerana versi Python tidak serasi sepenuhnya. Jika anda sedang membangunkan aplikasi baru, pastikan anda mempunyai versi yang sama pada mesin pembangunan anda dan pelayan pengeluaran anda.

    Akhir sekali, mencari modul dan perpustakaan yang anda perlukan sebelum anda mendaftar. Ini mungkin perlu disusun dengan Python, dan jika hos anda tidak melakukan ini, anda tidak akan dapat menggunakannya. Sesetengah tuan rumah akan memasang perkara atas permintaan, tetapi yang lain akan meminta anda untuk menaik taraf kepada VPS atau dedicated server.

  • Apa yang mod_python?

    Dari segi asas, mod_python adalah satu modul dalam Apache yang membolehkan kod Python untuk berjalan pada pelayan web. Ini adalah salah satu cara yang paling berkesan untuk menjalankan Python.

  • Apakah modul?

    Satu modul Python adalah skrip yang membolehkan anda untuk menyelesaikan tugas tertentu. pakej A mengandungi ikatan modul dan fail bernama __init__.py.

    Anda boleh memuat turun pakej dari repositori PyPI, dan tuan rumah anda akan sudah mempunyai beberapa modul yang dipasang yang boleh anda gunakan. Walau bagaimanapun, beberapa tuan rumah akan menolak untuk memasang modul atas permintaan. Semak cetakan halus dalam Terma tuan rumah anda Perkhidmatan jika ini boleh menjadi satu isu untuk anda.

  • Adakah terdapat pilihan untuk Python?

    Untuk menulis aplikasi web, kedua-dua alternatif yang paling popular adalah PHP dan Ruby. Untuk skrip utiliti desktop, anda boleh cuba Ruby, Perl, atau Bash.

  • Sekiranya saya menggunakan Python atau Ruby untuk projek saya?

    Jika anda seorang pemula benar, dan anda hanya merancang untuk membangunkan satu atau dua perkara, Ruby (dengan Rails) mungkin pilihan yang lebih baik daripada Python. Jika anda berminat untuk mencuba dan membina kemahiran anda sebagai alat sandi, pergi dengan Python dari satu hari.

  • Adakah ia lebih mudah untuk menggunakan PHP dan bukannya Python?

    Dari segi teknikal, Python dianggap unggul untuk PHP, dan lebih sesuai dengan projek 'serius'. Tetapi lebih ramai orang belajar PHP, kerana ia digunakan secara meluas dan disokong. Dalam erti kata itu, ia boleh menjadi lebih mudah untuk belajar.

    Terdapat juga banyak rangka kerja didapati dengan PHP (termasuk Laravel, CodeIgniter, dan Zend), dan PHP membolehkan anda untuk bekerja dengan CMSS paling popular di web, seperti WordPress.

  • Apakah perbezaan di antara Python v2 dan Python v3?

    Kod sintaks adalah sedikit berbeza dalam v2 dan v3. Beberapa kata kunci adalah berbeza, dan sesetengah orang merasakan bahawa Python 3 adalah sedikit perlahan, walaupun terdapat banyak pemboleh ubah pada pelayan web yang boleh memberi kesan kepada kelajuan.

    Jika anda baru kepada Python, ia tidak kira versi mana yang anda gunakan, memberikan anda tetap dengan secara konsisten. Tetapi jika anda mahu untuk memasang aplikasi Python sedia ada, ia adalah penting bahawa tuan rumah yang menyokong versi yang betul. Anda tidak boleh dengan mudah menukar antara kedua-dua versi.

  • Artikel berkaitan

    laman web hosting percuma dengan sambungan PhpbbBest Web Hosting Percuma Ya, tuan rumah dipaparkan di halaman ini menawarkan web sebenar pakej hosting tanpa sebarang kos. Pastikan anda membaca ulasan yang mendalam kami untuk maklumat lanjut dan melihat apa yang pelanggan mereka katakan. Adalah ...
    Best Phpbb hosting percumaBest Web Hosting Percuma Ya, tuan rumah dipaparkan di halaman ini menawarkan web sebenar pakej hosting tanpa sebarang kos. Pastikan anda membaca ulasan yang mendalam kami untuk maklumat lanjut dan melihat apa yang pelanggan mereka katakan. Adalah ...
    Phpbb tapak skrip hosting muat turunSyarikat-syarikat ini yang dilahirkan untuk memimpin bersedia untuk tampil dengan mungkin domain. Membantu Memastikan ecwid pelayan anda, yang merupakan satu addon e-dagang bebas yang serasi dengan laman web adalah ...
    Wordpress hosting vs php hosting biasaBest Web Hosting Percuma Ya, tuan rumah dipaparkan di halaman ini menawarkan web sebenar pakej hosting tanpa sebarang kos. Pastikan anda membaca ulasan yang mendalam kami untuk maklumat lanjut dan melihat apa yang pelanggan mereka katakan. Adalah ...
    Percuma joomla web hosting ulasan ukBest Web Hosting Percuma Ya, tuan rumah dipaparkan di halaman ini menawarkan web sebenar pakej hosting tanpa sebarang kos. Pastikan anda membaca ulasan yang mendalam kami untuk maklumat lanjut dan melihat apa yang pelanggan mereka katakan. Adalah ...