MyBB vs Phpbb vs SMF vs vBulletin hosting

Dalam forum SEO kami, anda akan mempelajari teknik-teknik terkini dan strategi yang berkesan dalam halaman dan off-page SEO untuk membantu anda pangkat # 1 dalam enjin carian utama.

Mendapatkan perspektif daripada proses media sosial untuk meningkatkan trafik laman web dan bagaimana rangkaian sosial yang paling popular hari ini seperti Facebook, Twitter, Google+ kesan perniagaan dalam talian yang moden dan persekitaran sosial.

Berkongsi dan belajar tentang membuat wang affiliate program dan rangkaian yang berjaya seperti Suruhanjaya Junction, ShareASale, ClickBank dan lain-lain.

MyBB vs Phpbb vs SMF vs vBulletin hosting termasuk rumah

Ketahui cara untuk mengumpul maklumat dan menganalisis data di rangkaian PPC. Ketahui bagaimana anda boleh mendapat keuntungan sebagai pengiklan laman web dan bagaimana untuk mengelakkan kesilapan yang sama dengan membayar per klik iklan.

Meneroka kebaikan dan keburukan membeli dan menjual dalam talian. Perbincangan meliputi bagaimana untuk membina laman web yang menjual produk fizikal dan digital. Sumber untuk borong, drop penghantaran dan barangan digital.

Membincangkan pelbagai strategi dan program untuk membuat wang dalam talian. Antara topik yang paling popular termasuk perniagaan berasaskan rumah, kedai dalam talian, pemasaran e-mel, rangkaian affiliate, membina senarai anda, blog dan e-buku.

Bincangkan jenis kaedah pembayaran dan akaun saudagar boleh didapati dalam talian hari ini. Forum ini juga akan menangani isu-isu yang melibatkan keselamatan, yuran, ACH dan pembayaran gerbang.

A forum untuk pemula dan pereka web profesional untuk membincangkan amalan terbaik reka bentuk web dan kaedah canggih. Meneroka topik seperti HTML 5, CSS, pengesahan, UI dan pembangunan laman web dinamik.

Ini adalah tempat untuk menunjukkan kemahiran reka bentuk anda. Inspirasi kepada orang lain dan mendapat maklum balas yang berharga daripada ahli-ahli setia kami. Anda boleh menghantar laman web anda, ciptaan grafik, kerja-kerja SEO atau artikel.

Mencari untuk membeli, menjual / menjual semula atau memilih nama domain yang betul? Ketahui bagaimana nama domain boleh memberi kesan perkaitan laman web anda, di mana untuk melelong atau meletak domain dan sambungan terbaru tersedia untuk perniagaan anda atau laman web peribadi.

Belajar tentang jenis tuan rumah dan bagaimana untuk memilih pembekal hosting yang berwibawa dan boleh dipercayai. topik digalakkan termasuk penghijrahan, cPanel, FTP, awan dan VPS.

Ingin tahu mengenai menyediakan dan menguruskan pelayan web anda sendiri? forum ini meliputi asas prosedur canggih dan pengurusan menggunakan Linux, Apache, Windows dan isu-isu lain yang berkaitan.

Membincangkan perisian reka bentuk grafik kegemaran anda dan berkongsi teknik anda. Sama ada ia adalah reka bentuk logo, penyediaan imej atau video; komunikasi visual adalah kunci untuk menangkap perhatian penonton anda.

Di mana pemaju datang menyumbang dan membincangkan semua aspek pengaturcaraan. Berkongsi pengetahuan anda kod seperti C ++, ColdFusion, ASP, PHP, Perl ... dan sebagainya.

MyBB vs Phpbb vs SMF vs vBulletin hosting Semua Hak Cipta Terpelihara

Bercakap tentang perubahan yang semakin meningkat teknologi telefon mudah alih dan aplikasi. Bagaimana SMS (Perkhidmatan Mesej Ringkas) telah merevolusikan pemasaran dan daya maju pembangunan aplikasi mudah alih.

Kami adalah masyarakat yang menarik dan bersemangat segala sesuatu web yang berkaitan. Perkenalkan diri anda dan mula menyemak imbas topik dan menyertai perbincangan kami. Kami menghargai semua input yang berkaitan (tidak membencinya) dan di sini untuk menjadikan web ini tempat yang lebih baik.

Mencari untuk membeli atau menjual laman web? Mencari apa yang ahli-ahli kami tawarkan atau pos anda sendiri. Terdapat banyak bakat di sini jadi berasa bebas untuk melayari dan menghubungi ahli-ahli lain

Mempunyai domain yang tidak digunakan atau mencari satu yang sesuai untuk laman web anda yang akan datang? Ini adalah tempat yang baik untuk membuat wang tambahan atau mendapatkan .com yang anda perlukan.

Sebagai salah satu forum webmaster paling berwibawa di internet, Webmaster Sun adalah tempat yang tepat untuk mendapatkan wang perniagaan anda. Kami mempunyai 1,000 s pelawat unik setiap bulan dan menawarkan kadar berpatutan.

Perlu bantuan atau ingin membantu orang lain? Mempromosikan perkhidmatan anda di sini atau mencari penyelesaian kepada masalah yang berkaitan dengan web anda. Ini adalah tempat yang sempurna untuk menunjukkan kemahiran anda dan bekerjasama dengan ahli-ahli lain semasa membuat wang

Membeli atau menjual e-buku, sama ada PLR anda sendiri atau ahli-ahli kami sentiasa berminat dalam pelbagai mata pelajaran. Juga, pertimbangkan memberikan ebook percuma. Ia adalah cara yang baik untuk mengembangkan perniagaan anda dan membina senarai anda

Memerlukan laman web atau grafik bersedia untuk pergi? Menyemak imbas pasaran template kami untuk reka bentuk yang sempurna untuk projek anda yang seterusnya atau menjual ciptaan anda sendiri

Membeli dan menjual skrip web untuk membuat laman web anda lebih dinamik. Semak forum ini untuk melihat apa yang ahli-ahli lain boleh menyediakan atau keperluan

Memerlukan kandungan atau adakah anda seorang penulis? Menjimatkan masa dan membeli beberapa artikel dari rakan-rakan ahli. Atau menjual kemahiran menulis anda di sini. Pangkalan data dan mengalu-alukan terlalu

Mula meningkatkan produktiviti anda dan mencari rakan kongsi perniagaan di Webmaster Sun. Membuat lebih banyak wang dengan bekerjasama dengan profesional perniagaan seperti yang berfikiran lain daripada masyarakat kita.

Permintaan untuk bertukar link dengan laman web lain untuk meningkatkan trafik dan kedudukan untuk laman web anda. Ini adalah satu kenaikan cara mudah dan berkesan dalam enjin carian dan mengembangkan perniagaan anda

Ingin membeli atau menjual link untuk laman web anda? Ini adalah tempat untuk anda. Ahli-ahli kami mempunyai banyak link untuk dijual dan sentiasa mencari untuk membeli kualiti, pautan etika

Promosi Bersama Kami!


Adakah anda ingin mengiklan di Webmaster Sun?
Mengisi keperluan anda ke dalam borang ini dan hantar kepada kami!

Terima kasih 132 Thanked 257 Times in 182 Posts

Saya telah menggunakan semua ini dan daripada ketiga-tiga saya lebih suka MyBB untuk skrip forum percuma. Terdapat banyak plugin yang baik, tema yang kelihatan moden dan menyokong di luar sana. Saya suka phpBB juga tetapi tidak boleh mendapatkan tema yang mempunyai ciri-ciri yang saya cari supaya adalah salah satu sebab saya lebih suka MyBB sesuatu pilihan percuma.

Walau bagaimanapun, jika anda bersedia untuk membeli perisian forum anda, maka anda mungkin mahu pergi dengan XenForo atau vBulletin. Kedua-dua ini mempunyai beberapa ciri-ciri yang benar-benar besar ke atas pilihan perisian forum percuma. Setakat yang mana satu daripada ini, ia akan turun kepada pilihan peribadi dan melihat mereka dan melihat yang mempunyai pilihan, gaya / tema dan tambah nilai yang yang anda mungkin mahu.

Saya tidak mengatakan perisian forum percuma yang anda siarkan tidak baik, ia hanya bahawa XenForo dan vBulletin adalah penyelesaian yang lebih baik kerana banyak sebab. Plus menggunakan perisian forum dibayar selama / perisian sumber terbuka percuma boleh membentangkan imej yang lebih profesional.

►►Follow saya di TWITTER dan bersaing dengan Tweet rawak dan bermaklumat saya! _

►► Semak laman blog peribadi saya DI SINI untuk percubaan saya pada menulis artikel!

Originally Posted by Vishwa

Antaranya MyBB adalah salah satu script forum kegemaran saya. Ia mempunyai pilihan yang besar dan ia adalah sangat mudah untuk menguruskan berbanding lain skrip forum percuma. Jadi, Menurut saya anda boleh pergi dengan MyBB.

Adakah MyBB mempunyai reka bentuk responsif pada template mereka, saya memeriksa beberapa dan seolah-olah mereka tidak mempunyai ciri ini.
Saya pernah phpBB dan ia adalah cms forum kegemaran saya, jika saya pergi dengan forum percuma.

Originally Posted by ulterios

Walau bagaimanapun, jika anda bersedia untuk membeli perisian forum anda, maka anda mungkin mahu pergi dengan XenForo atau vBulletin. Kedua-dua ini mempunyai beberapa ciri-ciri yang benar-benar besar ke atas pilihan perisian forum percuma. Setakat yang mana satu daripada ini, ia akan turun kepada pilihan peribadi dan melihat mereka dan melihat yang mempunyai pilihan, gaya / tema dan tambah nilai yang yang anda mungkin mahu.

Mengapa perisian forum dibayar harus Xenforo dan vBulletin, saya memeriksa dan mendapati bahawa IPB juga cms forum baik dan digunakan oleh banyak forum di luar sana.

Terima kasih 31 Thanked 20 Times pada 20 Posts

Saya berlari semua platform forum dan saya suka semua tetapi masing-masing mempunyai kelebihan, saya suka papan phpBB kerana ia adalah mudah untuk menyesuaikan bahagian pada template dan page admin yang juga mudah untuk kebenaran kawalan di sana.

Jika anda mempunyai peluang untuk dengan SMF maka anda akan menyedari bahawa ia tidak mudah untuk membuat arena adat untuk itu melainkan jika anda perlu mengedit somethings pada fail teras, itu perkara yang benar-benar tidak patut lakukan pada cms forum. Juga, SMF tidak mempunyai fungsi untuk mengawal sistem template kerana temanya bercampur antara PHP dan HTML kod, itu bukan mudah untuk orang baru untuk SMF atau tidak mempunyai pengetahuan mengenai kod PHP.

Manakala MyBB adalah alternatif terbaik untuk pemula, ia adalah mudah untuk mendapatkan tema percuma dan premium dan plugin dan ia adalah satu perisian terbuka alternatif yang baik untuk cms forum dibayar dan int kes anda mempunyai bajet yang rendah untuk memulakan satu.

Saya cadangkan MyBB kerana ia adalah pilihan utama saya untuk memulakan forum. Tetapi untuk semua, ia bergantung kepada pilihan anda, mari memeriksa dengan teliti dan anda akan melihat yang akan bekerja terbaik untuk anda.

WebmasterSun adalah satu forum di mana anda akan mencari perbincangan dan sumber yang mendalam untuk membantu anda berjaya di web sama ada anda baru atau berpengalaman. Anda akan mendapati ia semua di sini. Dengan topik yang terdiri daripada pemasaran internet, pengoptimuman enjin carian, rangkaian sosial, membuat wang dalam talian, web hosting, pemasaran affiliate serta hands-on sokongan teknikal untuk reka bentuk web, pengaturcaraan dan banyak lagi. Kami adalah masyarakat yang semakin meningkat daripada orang-orang seperti yang berfikiran yang berminat untuk membantu dan menyokong antara satu sama lain dengan cita-cita dan usaha dalam talian. Belajar dan berkembang, membuat kawan-kawan dan kenalan untuk hidup.

2012 - 2017, WebmasterSun.com. Hak cipta terpelihara. forum pemasaran internet bagi pemasar internet, webmaster, pembekal web hosting, pereka dan pemasar affiliate.

Selamat datang ke Webmaster Sun

Number 1 Webmaster Komuniti di Dunia, SEO dan Marketplace

Menonton video ini!

Artikel berkaitan

VBulletin hosting dengan jurulatih lesenPerlu Hosting Berbeza Package? Tidak melihat perkhidmatan yang sesuai dengan keperluan hosting khusus anda? Jangan bimbang, kami telah anda dilindungi! Kami menawarkan pelbagai penyelesaian terikat untuk memenuhi keperluan anda ...
Sesi id Phpbb hostingDasar privasi Adalah penting untuk mengetahui ProphpBB memandang privasi anda dengan serius. Tidak ada yang lebih buruk daripada menerima e-mel spam atau maklumat anda tidak digunakan dengan cara yang anda tidak ...
Phpbb 3 percuma hosting laman webAnda boleh memuat naik laman web yang anda buat menggunakan Frontpage, Dreamweaver atau alat penciptaan laman web kegemaran anda, gunakan Pembina Tapak online percuma kami. atau memuat naik memasang apa-apa skrip web serasi. Anda ...
web percuma ruang hosting PhpbbAnda boleh memuat naik laman web yang anda buat menggunakan Frontpage, Dreamweaver atau alat penciptaan laman web kegemaran anda, gunakan Pembina Tapak online percuma kami. atau memuat naik memasang apa-apa skrip web serasi. Anda ...
laman web percuma hosting dengan Phpbb 3Anda boleh memuat naik laman web yang anda buat menggunakan Frontpage, Dreamweaver atau alat penciptaan laman web kegemaran anda, gunakan Pembina Tapak online percuma kami. atau memuat naik memasang apa-apa skrip web serasi. Anda ...