Impala ss forum vBulletin hosting

20 tahun yang lalu tiada siapa yang akan membina ANYTHING SS dengan 4 pintu, biarkan FWD sahaja!

FWD membuat kereta musim sejuk baik untuk mendapatkan melalui salji.

4 kereta pintu adalah kereta keluarga / nenek.

Bayangkan untuk seketika. yang 1966 Impala 4 pintu dengan peralatan SS: Eek:, huh agak kasar?

Membawa pulang sebenar 2 pintu RWD Impala pada bingkai penuh dan kemudian saya mungkin akan teruja.

2003/04/05, 18:48

memberitahu anda apa yang saya ambil adalah pada 2 pintu.

2 kereta pintu dengan depan dan tempat duduk belakang = berlebihan

Impala forum ss vBulletin hosting membuat kereta mereka

kereta 2 pintu Tempat duduk hadapan sahaja = masuk akal!

i benci merangkak ke dalam belakang kereta 2 pintu kerana ia mengurus atempt maaf pada yang sporty. satu perkara lagi, pergi melihat diference berat badan di antara monte carlos dan Impalas baru, yang lebih atau kurang sia-sia.

2003/05/21, 09:14

06-11-2003, 00:52

bapa saudara saya bekerja di gm dalam pembelian untuk bahagian-bahagian akhir yang lebih tinggi dan dia berkata bahawa 2005 monte carlo akan RWD dan 300 + hp dan dia biasanya tepat tentang barangan itu. sesiapa yang tahu bulan 2004 Impalas akan keluar. Atau jika theres sesuatu yang baru tentang mereka di samping terdapatnya ss yang saya fikir adalah benar-benar sejuk. oh dan kerana tidak seperti sejuk yang 96 ss i bertaruh ia akan hanya secepat mereka enjin V8 besar tidak benar-benar mempunyai banyak hp dan mereka ditimbang 700lbs lagi.

06-11-2003, 11:46

Originally posted by dario03
oh dan kerana tidak seperti sejuk yang 96 ss i bertaruh ia akan hanya secepat mereka enjin V8 besar tidak benar-benar mempunyai banyak hp dan mereka ditimbang 700lbs lagi.

Tanpa ragu-ragu - hanya melihat ini GTP: orang-orang yang rendah 15 kereta kedua keluar dari kotak dan enjin itu sendiri (dengan blower) telah diberi nilai di lebih 140 Mph. Plus blower mudah untuk tweak untuk mendapatkan lebih banyak PSI daripada itu.

Walau bagaimanapun, jangan biarkan penarafan kuasa kuda kilang pada sebelumnya RWD Impala SS (Caprice) menipu kamu. Pasti ia adalah sebuah kereta berat, tetapi pengubahsuaian enjin V8 yang tidak berkesudahan. Anda buang dalam palsu 383 stroker kit dan anda kini mempunyai 6.3L, 450 + HP raksasa - READY kini menjadi daya diberi makan oleh supercharger yang jika perlu!

Saham untuk saham walaupun, yang lampau Impala SS baru akan menewaskan yang lebih tua RWD V8 Impala SS (Caprice).

06-11-2003, 11:53

Dario, 04 Impala SS adalah disebabkan keluar jatuh ini. Dan saya juga pernah mendengar khabar angin mengenai RWD 300 + hp Monte Carlo, jadi ini adalah mencari untuk menjadi kereta yang baik, selagi GM tidak skru sehingga gaya.

06-11-2003, 09:25

selagi GM tidak skru sehingga gaya.
Ya! yang merupakan salah satu perkara GM melakukan yang tidak sesuai dengan saya terlalu baik. Saya tidak tahu mengapa mereka mula membuat kereta hodoh. redface:

2003/06/12, 10:45

mungkin kereta membuat mereka hodoh kerana jualan mereka dengan banyak kereta. i ragu-ragu tetapi ia tidak akan menjadi kali pertama gm diadakan untuk banyak pasaran dan terpaksa membuat kereta mereka kurang wantable kerana mereka tidak mahu kerajaan bertanya kepada mereka untuk memiliki ke banyak pasaran. dan saya fikir ss impala yang kelihatan hebat tetapi saya ingin ia akan mempunyai 260hp seperti GTP baru dan costed kurang.

Impala forum ss vBulletin hosting mereka adalah rendah 15 kedua

2003/06/12, 10:52

Jika mereka tinggal FWD, saya yakin bahawa reka bentuk semula yang akan termasuk Siri III V6. Walaupun mereka pergi RWD, Kami boleh melihat SC V6 Siri III sebagai pilihan pada model pertengahan, dengan V8 dalam model prestasi sudah tentu.

2003/06/12, 10:54

Sebenarnya mereka hanya perlu meletakkan Vette atau Silverado enjin ss di dalam kereta ia akan menjadi insanly cepat kemudian.

2003/06/13, 00:04

mungkin kereta membuat mereka hodoh kerana jualan mereka dengan banyak kereta. i ragu-ragu tetapi ia tidak akan menjadi kali pertama gm diadakan untuk banyak pasaran dan terpaksa membuat kereta mereka kurang wantable kerana mereka tidak mahu kerajaan bertanya kepada mereka untuk memiliki ke banyak pasaran.

Seperti Microsoft, dan monopoli mereka?

Hahaha, yang boleh. Terlalu ramai orang akan asing ketika datang ke kereta. Dan saya tidak menyalahkan mereka dengan apa Detroit menawarkan lagi.

Banyak masa dan wang telah masuk ke dalam trak dan SUV kerana tiba-tiba, itulah yang semua orang mahu. Apabila ia datang kepada trak atau SUV, saya pergi GM sepanjang jalan kerana mereka "membuat" mereka lebih baik (berbanding kereta mereka) kerana mereka berbelanja lebih untuk membina mereka, untuk memasarkan mereka, untuk menyemak semula mereka. sejauh kereta mereka, baik itu cerita lain. Berapa banyak iklan majalah atau iklan TV yang anda lihat tentang trak mereka berbanding kereta mereka? Mereka tidak menumpukan perhatian kepada kereta terlalu banyak lagi. Saya fikir mereka cukup banyak memberikan ini sebahagian daripada bahagian ke Jepun. Tetapi itu adalah satu langkah perniagaan agak sialan bijak kerana apa yang mereka peduli? Mereka mempunyai pasaran lebih popular (yang lebih menguntungkan). TRUCKS. Ia seperti berkongsi burger dan kentang goreng dengan seseorang, "di sini, saya akan terus burger dan anda boleh mempunyai kentang goreng, ya?"

Oh, makin saya lapar. [Homer Simpson: "Mmmmm, buurgeeer"]: smile:

2003/06/21, 03:41

Hey Setiap orang,
Well sebenarnya 2006 Impala akan pacuan roda belakang. Saya bekerja untuk Gm dan khabar angin adalah benar. Platform ini akan didasarkan dari Aussie Holden. kereta ini dibuat Austrulia, tetapi GM memiliki Holden. Baru 2006 impala akan RWD dengan gen 3 LS1 350 V-8. Jika anda mahu pergi laman web GM dan melihat terdapat garis middleeastern kereta. Anda akan melihat bahawa mereka menawarkan Caprice dengan enjin LS1 gen 3. Anda juga akan melihat bahawa mereka menawarkan lumina dengan 350. Ia cenderung untuk kelihatan seolah-olah GM membina talian yang lebih baik kereta lebih di timur tengah, maka di sini di Amerika Syarikat. Ini membuatkan saya sakit. Pautan ke Gm timur tengah laman web www.gmarabia.com/

08-01-2003, 06:30

Menonton video ini!

Artikel berkaitan

Nulled pilihan vBulletin hostingOriginally Posted by jononline yeah yang agak bodoh sebagai yang hanya $ 80 Tetapi perkara yang. untuk membantu forum laporan. Macam mana saya nak tahu jika forum someones adalah menyalahi undang-undang atau tidak tidak seperti mereka ...
Percuma Phpbb forum 3 ulasan hostingForum percuma telah dicipta pada tahun 2007, dan matlamat yang pertama adalah untuk membangunkan perkhidmatan yang paling berkuasa untuk forum hosting. Untuk berjaya, mereka telah berasaskan perkhidmatan forum mereka sendiri pada perisian phpBB yang terkenal, ...
VBulletin hosting dengan pengesahan lesenMemastikan pengguna anda kembali dengan membiarkan mereka mendapat trofi untuk mencapai kejayaan. Intuitif "seperti" sistem membuat pengguna berasa dihargai atas sumbangan mereka, manakala integrasi dengan ...
Xenforo atau vBulletin hostingMemastikan pengguna anda kembali dengan membiarkan mereka mendapat trofi untuk mencapai kejayaan. Intuitif "seperti" sistem membuat pengguna berasa dihargai atas sumbangan mereka, manakala integrasi dengan ...
Free forum hosting Phpbb 3 digodampada Isnin 26 Mac 2012 18:14 Laman web ini telah digodam yang menjelaskan perkara-perkara pelik berlaku sejak kebelakangan ini. Ia adalah segar, dikemaskini dan terjamin memasang, tetapi saya rasa mereka sentiasa satu langkah ke hadapan. I ...