forum Phpbbhost yahoo hosting

Minggu yang lain, saya terjumpa satu laman web yang mendakwa untuk membantu membina backlink untuk laman web. Sebagai litle ragu-ragu, saya tidak dapat menahan mencuba produk mereka hanya untuk melihat jika ia benar-benar akan bekerja. Lagipun, harga hanya $ 10 untuk 1000 backlinks. Saya rasa, ia tidak boleh tercedera.

Beberapa hari selepas mendaftar, saya menerima e-mel daripada syarikat itu berkata bahawa mereka akan memberikan saya satu laporan 5 hari selepas penyerahan perintah itu. Apa yang pasti, lima hari selepas itu, saya menerima laporan saya satu laman web yang mana digunakan untuk membuat link kembali ke laman saya. Saya telah dimasukkan laporan itu di akhir post blog ini.

Phpbbhost forum hosting produk yahoo hanya untuk melihat

cerita panjang pendek, saya tidak sama sekali dijual atau yakin pada program Backlink ini. Mengapa? Sebagai permulaan, majoriti pautan adalah untuk laman web yang mempunyai apa-apa kaitan dengan apa-apa perkaitan dengan kandungan laman web saya. Mereka hanya sia-sia adalah laman web dengan link kembali ke laman web saya. Malah, beberapa laman web adalah laman web saya tidak mahu mempunyai hubungan yang datang dari, iaitu. dewasa tapak yang berkaitan.

Oleh itu, jika anda pernah tersandung apabila laman web ini, thebacklinkbuilders.com/?id=100gclid=CLOUjI-okqMCFRASbAoddxHWog, saya akan menjadi sangat berhati-hati menggunakan perkhidmatan mereka sebagai pautan mereka adalah sangat dipersoalkan. Tambahan pula, laman-laman yang mungkin berkaitan dengan laman web anda, mungkin tidak mempunyai nilai PR yang sangat tinggi.

Saya akan melaporkan kembali kepada blog ini jika / apabila saya melihat upclick yang dalam skor SEO saya.

Berikut adalah laporan backlink yang:

Semua kanak-kanak lelaki dan perempuan betul, ia adalah masa cerita.

A panjang, masa dahulu, di bandar yang tidak terlalu jauh adalah seorang pemaju web bernama Frankie yang mahu menerbitkan laman web beliau di dalam direktori yang besar dan perkasa dipanggil dmoz! Selama bertahun-tahun dia bekerja keras dan dikemukakan laman web beliau berulang-ulang tidak berhasil. Frankie mencuba segala-galanya dia boleh fikirkan. Dia menukar gelarannya, kata kuncinya, penerangan dan banyak lagi. apa-apa seolah-olah bekerja. Malangnya, Frankie membangunkan laman web dalam masa yang apabila kegelapan memerintah negeri itu. Editor Evil dikawal pasaran tempatan dan membuat mustahil bagi beliau untuk menyenaraikan laman web beliau. Selama bertahun-tahun, mereka dikawal semua yang berlaku di dalam direktori di bandar rumah Frankie. Tiada tapak baru di mana pun ditambah dan bandar itu kelihatan sangat kecil dalam talian.

Akhirnya, selepas beberapa tahun, Frankie akhirnya mengemukakan aduan penyalahgunaan editor dan menunggu, dan menunggu, dan menunggu. Pada suatu hari, beberapa bulan selepas beliau mengemukakan aduan penderaan editor untuk dmoz yang besar dan berkuasa, beliau akhirnya IN.

Betapa ia kini menjadi sebahagian daripada masyarakat setempat beliau! Bagaimana indah ia adalah untuk dilihat! Orang dari seluruh negeri datang untuk melawat dan bercakap dengan Frankie dan tertanya-tanya mengapa ia mengambil masa yang lama untuk dia sampai ke sini. Frankie memberitahu mereka bahawa dia telah hilang dalam gelap rangkaian talian dan tidak dapat mencari jalan. Ia berseru banyak kali meminta tolong tetapi tiada siapa yang dapat mendengar dia! "Saya amat gembira untuk menjadi sebahagian daripada masyarakat!", Orang itu berkata Frankie! Terima kasih yang besar serta berkuasa dmoz, terima kasih kerana membenarkan saya masuk.

Phpbbhost forum hosting yahoo Terima kasih besar

Moral cerita. Jika anda tidak boleh masuk ke dmoz selepas beberapa bulan, atau dalam kes saya, beberapa tahun, memfailkan aduan mengenai editor anda tidak menjalankan tugas beliau! Ia bekerja untuk saya!

Terakhir dikemaskini (Jumaat Julai 30, 2010 00:05)

Artikel berkaitan

Yahoo web wordpress hostingWPBeginner "Cara Pilih WordPress Best Hosting? Sering diabaikan, web hosting adalah salah satu komponen utama setiap laman web yang berjaya. Memilih WordPress hosting terbaik untuk keperluan anda ...
Satu klik wordpress memasang yahoo hostingWPBeginner "Cara Pilih WordPress Best Hosting? Sering diabaikan, web hosting adalah salah satu komponen utama setiap laman web yang berjaya. Memilih WordPress hosting terbaik untuk keperluan anda ...
web Wordpress forum hostingWPBeginner "Cara Pilih WordPress Best Hosting? Sering diabaikan, web hosting adalah salah satu komponen utama setiap laman web yang berjaya. Memilih WordPress hosting terbaik untuk keperluan anda ...
Yahoo web hosting wordpress memasangWPBeginner "Cara Pilih WordPress Best Hosting? Sering diabaikan, web hosting adalah salah satu komponen utama setiap laman web yang berjaya. Memilih WordPress hosting terbaik untuk keperluan anda ...
Yahoo web hosting blog wordpressWPBeginner "Cara Pilih WordPress Best Hosting? Sering diabaikan, web hosting adalah salah satu komponen utama setiap laman web yang berjaya. Memilih WordPress hosting terbaik untuk keperluan anda ...