Db berteknologi vBulletin hosting

Minggu ini kita mempunyai kemas kini ciri untuk DragonByte Shout (v7.0.0 Pelepasan Calon 1), vBShout (v6.2.14) dan vBShop (v3.2.5), dan juga sebagai kemas kini bugfix untuk vBSecurity (v2.1.0 Patch Tahap 4).


DragonByte Classifieds v2 Closed Beta

Tidak lama dahulu, kami mengeluarkan DragonByte Classifieds Versi 2. Produk ini telah mencapai peringkat Beta dan sedang membuka kepada pengguna terpilih yang dapat memberikan ujian sebelum kita membuat awam Beta dalam beberapa minggu akan datang.

Db berteknologi vBulletin hosting logo kedai

Shops pengguna: Satu ciri yang sering diminta, Kedai pengguna membolehkan pengguna untuk mewujudkan kedai-kedai mereka sendiri dan kemudian pilih sama ada untuk menjual barangan mereka sebagai sebahagian daripada kedai mereka atau sebagai pengguna individu. Ia juga termasuk laman utama kedai yang boleh disesuaikan dan membolehkan pengguna untuk memilih logo kedai sendiri untuk dipaparkan.

Jenis Penyenaraian baru: Beberapa Jenis Penyenaraian baru telah ditambah, termasuk Bursa dan Hadiah percuma. Senarai pertukaran membolehkan pengguna untuk menawarkan pertukaran barangan, manakala Freebies membolehkan pengguna untuk memberi laluan yang item yang mereka mahu.

Troli Membeli-belah: troli membeli-belah adalah untuk Beli-it-sekarang Senarai membiarkan pengguna menambah item secara terus ke troli dan kemudian memeriksa mereka keluar kemudian, mewujudkan hanya satu transaksi dengan setiap penjual.

Untuk melihat senarai penuh perubahan dan untuk arahan mengenai cara untuk memohon Closed Beta v2, klik di sini: DragonByte Classifieds v2.0.0 Closed Beta 1 Dikeluarkan!

DragonByte Shout v7.0.0 Pelepasan Calon 1 telah dikeluarkan, sambil menambah pemberitahuan desktop serta menyelesaikan isu-isu yang dilaporkan. Baca butiran penuh di sini.

vBShout v6.2.14 telah dikeluarkan, sambil menambah pemberitahuan desktop. Baca butiran penuh di sini.

vBShop v3.2.5 telah dikeluarkan, menambah cangkuk selepas pembelian serta penetapan melaporkan isu-isu. Membaca kenyataan itu menyatakan di sini.

vBSecurity v2.1.0 Patch Level 4 telah dikeluarkan, menetapkan isu yang dilaporkan. Baca butiran penuh di sini.

@Belazor bekerja pada DragonByte SEO dan lain-lain projek minggu ke minggu
@Dylan bekerja pada sebuah projek pembangunan dalaman.
@bszopi adalah pada cuti umum ketiadaan
@Mokonzi bekerja pada Classifieds dan kemas kini vBDonate
@Pandemikk bekerja pada kemas kini Pendaftaran Advanced

kemas kini DragonByte SEO dalam beberapa minggu akan datang
Iklan kemas kini utama
vBDonate untuk vB4 kemas kini utama
Pendaftaran maju untuk vB4 kemas kini utama

tahun baru dan minggu baru! Saya teruja untuk kembali di dalam buaian perkara, dengan harapan untuk mempunyai lebih banyak XenForo kebaikan untuk anda sepanjang minggu akan datang dan bulan!

Jika anda berfikir untuk beralih kepada XenForo, sila beritahu kami apa produk yang anda ingin melihat kami port lebih!

Kami amat teruja untuk menjadi sebahagian daripada masyarakat xenForo, dan kami berharap anda yang telah beralih akan mendapatkan di atas kapal dengan keluaran produk kami sejurus ia berlaku!

hosting


Terima kasih kerana membaca,

Iain The DBTech pasukan

1 Terima kasih, 0 Suka, 0 Tidak suka

Menonton video ini!

Artikel berkaitan

forum bebas vBulletin 5 hostingvBulletin 5.3.1 Alpha kini boleh didapati. Pelanggan dengan lesen yang sah digalakkan untuk menguji perisian pada pelayan pementasan mereka. Amaran: Tidak disyorkan untuk Pengeluaran Pelayan vBulletin ...
perusahaan Jelsoft ltd vBulletin hostingLatarbelakang syarikat Jelsoft Enterprises Limited membangunkan vBulletin, perisian forum dan penerbitan masyarakat. Syarikat ini menawarkan Sistem Pengurusan Kandungan, yang membolehkan masyarakat pelanggan ...
Xenforo atau vBulletin hostingMemastikan pengguna anda kembali dengan membiarkan mereka mendapat trofi untuk mencapai kejayaan. Intuitif "seperti" sistem membuat pengguna berasa dihargai atas sumbangan mereka, manakala integrasi dengan ...
VBulletin hosting australia imigresen0 Comments Tags. ron johnson. negeri ditaja. program perintis visa Idea visa serantau atau berdasarkan negeri-bukan yang baru. Sesungguhnya, Kanada dan Australia masing-masing telah dilaksanakan berjaya ...
VBulletin hosting dengan pengesahan lesenMemastikan pengguna anda kembali dengan membiarkan mereka mendapat trofi untuk mencapai kejayaan. Intuitif "seperti" sistem membuat pengguna berasa dihargai atas sumbangan mereka, manakala integrasi dengan ...