Best Phpbb hosting percuma

Best Free Web Hosting

Ya, tuan rumah dipaparkan di halaman ini menawarkan web sebenar pakej hosting tanpa sebarang kos. Pastikan anda membaca ulasan yang mendalam kami untuk maklumat lanjut dan melihat apa yang pelanggan mereka katakan.

Adalah Percuma Hosting Hak untuk Anda?

Dengan web hosting percuma, anda boleh mendapatkan laman web anda dalam talian pada kos sifar. Bunyi terlalu baik untuk menjadi kenyataan? Kadang-kadang anda mendapatkan apa yang anda bayar; pelan hosting percuma tidak mempunyai banyak ciri-ciri hosting dibayar. Jika anda tertanya-tanya sama ada hosting percuma adalah untuk anda, lihat butiran di bawah untuk melihat jika ia benar-benar sepadan dengan kos.

hosting

Pelan hosting percuma hanya mungkin memenuhi keperluan anda dan menjimatkan wang, terutamanya jika anda.

  • Ingin mendapatkan rasa untuk apa hosting web adalah seperti sebelum anda membeli
  • Adakah menguji idea laman web anda tidak pasti anda akan terus dengan
  • Perlu untuk menjadi tuan rumah, laman web yang kecil mudah untuk jangka pendek (seperti untuk acara)

Jika tidak, anda mungkin mahu melihat ke dalam pelan hosting berbayar jika anda memerlukan hosting lebih dipercayai dengan sokongan pelanggan yang lebih baik. Dikongsi hosting boleh menjadi serendah $ 5 sebulan, atau lebih rendah. Jika kejayaan dan kebolehpercayaan laman web anda benar-benar penting kepada anda, melabur dalam akaun hosting berbayar akan berbaloi jika anda boleh muat perbelanjaan dalam bajet anda.

Tetapi hosting yang dikongsi mungkin tidak cukup jika anda mencari untuk. memulakan sebuah laman web eCommerce, mewujudkan sebuah laman web yang berjalan pada pangkalan data yang besar atau bergantung pada laman web anda untuk kejayaan perniagaan anda. Jika mana-mana bunyi seperti anda, anda mungkin mahu melihat VPS atau pelayan hosting berdedikasi.

Free PHP Hosting?

aplikasi web yang paling popular ditulis dalam PHP, dan paling bebas pengguna hosting akan menjadi berminat dalam bagaimana rancangan percuma menyokong PHP skrip popular.

Sebagai tambahan kepada had-had yang terpakai bagi apa-apa penggunaan yang berpotensi percuma hosting, had-had yang sering termasuk e-mel sangat terhad dan sokongan FTP, masa tindak balas sokongan pelanggan perlahan, dan sangat terhad atau tidak wujud skrip pemasangan automatik, terdapat pertimbangan tambahan yang berkaitan dengan pengguna-pengguna yang berharap untuk menjalankan aplikasi PHP pada akaun hosting percuma.

Biasa Keperluan Minimum untuk PHP Aplikasi

Untuk mendapatkan rasa untuk keperluan pelayan minimum untuk beberapa aplikasi PHP popular mari kita lihat pada tiga daripada skrip yang paling biasa: WordPress, Joomla, dan Drupal.

  • WordPress memerlukan PHP versi 5.2. dan versi 5.0 MySQL.
  • Joomla memerlukan PHP versi 5.3.10, dan MySQL versi 5.1.
  • Drupal versi 7.38 memerlukan PHP versi 5.2.5 dan MySQL versi 5.0.15.

Dalam setiap kes, versi yang lebih tinggi sebanyak PHP dan MySQL disyorkan oleh pemaju perisian, tetapi permohonan akan berjalan selama ini keperluan versi minimum dipenuhi.

Best Phpbb hosting memerdekakan

Dari segi penyimpanan, sebuah laman web kecil yang biasa dibina dengan mana-mana aplikasi ini akan memerlukan antara 50-100 MB ruang cakera sebelum mengambil fail media kira. fail media dan jenis live media seperti podcast dan video khususnya, dengan cepat boleh meningkatkan angka ini secara mendadak.

Mengambil mereka keperluan minimum kira, dua isu adalah amat jelas kelihatan. Tiap-tiap pelan kita melihat percuma mengiklankan PHP 5 dan MySQL 5, bagaimanapun tidak mendedahkan versi yang tepat berjalan pada pelayan akaun percuma. Pemasangan mana-mana salah satu daripada tiga aplikasi akan mempunyai masalah, dan berpotensi gagal berfungsi pada semua, jika versi PHP atau MySQL tidak cukup up-to-date.

Dengan hosting percuma anda boleh mengharapkan masa beban halaman untuk aplikasi PHP menjadi miskin. Jika anda sedang merancang untuk hanya hosting HTML dan CSS fail statik, anda mungkin akan menjadi ok, tetapi aplikasi PHP mengenakan beban yang lebih berat kepada sumber pelayan, dan pelayan hosting percuma terkenal Sumber kebuluran. Satu hos pergi setakat untuk mengakui bahawa bilangan akaun yang dihoskan pada pelayan percuma-akaun kongsi adalah sangat besar. Di samping itu, ZendOptimizer tidak ditawarkan oleh mana-mana pelan percuma yang kita lihat, yang akan terus melambatkan pemprosesan PHP.

Manakala ruang cakera yang dimasukkan dalam setiap rancangan memadai dengan pemasangan aplikasi PHP biasa, saiz pangkalan data dibenarkan adalah sangat kecil. Tiap-tiap pelan dibenarkan hanya pangkalan data MySQL tunggal dengan saiz maksimum antara 10 dan 20 MB. Yang akan cukup untuk blog sangat kecil dan laman web, tetapi laman web dengan sejumlah besar kandungan, serta tema aplikasi tertentu dan plugin, dengan cepat akan membakar melalui saiz pangkalan data yang dibenarkan.

Satu lagi had yang dikenakan oleh setiap pelan percuma kita melihat adalah ketidakupayaan untuk menyesuaikan tetapan dalam fail php.ini. Tanpa keupayaan untuk menyesuaikan tetapan PHP, runtime, saiz muat naik fail maksimum, dan parameter lain PHP akan lalai kepada tetapan pelayan, dan jika tetapan tidak bekerja untuk permohonan anda, anda hanya daripada nasib.

Akhir sekali, PHP menawarkan fungsi mel yang banyak laman web yang digunakan untuk menghantar borang kenalan untuk alamat e-mel yang ditetapkan, atau untuk menghantar e-mel pemberitahuan kepada pengunjung yang memilih untuk melanggan kemas kini laman web. Walau bagaimanapun, kerana hosting percuma ini menarik banyak aktiviti yang tidak baik, seperti spamming berat, kemungkinan server hosting percuma akan ditandakan sebagai pemula spam oleh kebanyakan ISP, dan penyerahan blok e-mel ini.

Kebanyakan aplikasi PHP biasa mungkin akan memasang dan menjalankan acceptably pada akaun hosting percuma. Walau bagaimanapun, anda boleh mengharapkan pengunjung laman web untuk mempunyai pengalaman yang cukup miskin kerana melambatkan masa beban. Pengguna akaun hosting percuma tidak perlu merancang untuk hosting fail media sangat banyak, atau media streaming dari pelayan.

Selain itu, pelanggan hosting percuma tidak perlu merancang untuk menggunakan fungsi mel PHP sejak ia mungkin mana-mana mel yang berasal dari pelayan akan ditandakan sebagai spam. Akhirnya, ia adalah agak mustahil bahawa pelayan akaun bebas boleh menjalankan versi kuno PHP atau MySQL menyebabkan isu-isu keserasian dengan skrip PHP yang telah anda pilih.

Pros dan Cons Hosting Percuma

Sedang merangka pelan web hosting percuma, anda mungkin tertanya-tanya apa tangkapan adalah. Memang benar bahawa mereka tidak untuk semua orang. Berikut adalah beberapa kebaikan dan keburukan:

  • Sesiapa pun boleh memulakan laman web yang tanpa sebarang kos.
  • Anda boleh mencuba pelbagai web sebelum anda memilih tuan rumah kepada yang perlu dituruti.
  • Kebanyakan web host dengan percuma hosting membuat ia sangat mudah untuk menaik taraf kepada pelan hosting berbayar jika trafik laman web anda tumbuh di luar had hosting percuma.
  • Loading kelajuan boleh menjadi sangat perlahan, dan masa hidup sering tidak boleh dipercayai.
  • Walaupun hosting adalah percuma, anda mungkin perlu membeli nama domain anda sendiri, sedangkan banyak rancangan hosting berbayar termasuk domain secara percuma.
  • Sokongan pelanggan boleh menjadi sangat asas atau tidak wujud.

Apabila anda telah menyediakan laman web anda dalam akaun hosting percuma anda, sediakan backup biasa untuk data anda, hanya dalam kes.

Hosting percuma Soalan Lazim

  • Bagaimana anda membuat laman web secara percuma?

Mulakan dengan akaun percuma hosting, laman web pembina percuma, atau blog yang dihoskan pada pelan percuma. Lihatlah penentuan harga dengan teliti, kerana kebanyakan rancangan pembina laman web percuma adalah terhad dalam beberapa cara. Sebagai contoh, anda mungkin perlu membayar untuk membuang pengiklanan, dan bilangan halaman yang anda boleh membuat mungkin terhad. Kebanyakan hosting percuma tidak membenarkan anda menggunakan domain anda sendiri.

  • Adalah web hosting percuma yang benar-benar percuma?

    Kebanyakan tuan rumah yang menawarkan hosting percuma tidak akan mengenakan bayaran untuk pakej hosting asas. Tetapi mereka mungkin menghadkan ciri-ciri dan alat-alat yang boleh anda gunakan. Mungkin ada had sumber agak kecil, dan anda mungkin tidak akan dapat untuk membuat alamat e-mel. Beberapa web host percuma juga menyediakan iklan di laman web pelanggan membayar untuk kos pelan hosting.

    Dalam kebanyakan kes, anda akan perlu untuk menaik taraf pelan anda untuk mengakses apa-apa lagi daripada asas-asas mutlak.

  • Bilakah ia satu idea yang baik untuk menggunakan hosting percuma?

    hosting percuma membolehkan kos sekurang-kurangnya di samping mendapat blog atau perniagaan anda dalam talian. Ia adalah ideal untuk kecil perniagaan mikro, blog peribadi dan laman web komuniti. Jika anda hanya mahu percubaan projek, anda boleh memulakan percuma hosting dan menaik taraf apabila idea anda mengambil kira.

  • Apakah kelemahan?

    hosting percuma tidak dapat tidak akan menjadi sangat asas. Had sumber akan menjadi ketat, dan anda mungkin tidak akan dapat membuat apa-apa lebih daripada satu laman web yang sangat asas. Anda mungkin mengalami bandwidth diperlahankan, sokongan terhad, dan downtime dilanjutkan. Dan tuan rumah anda juga boleh meletakkan iklan di laman web anda, yang boleh menjejaskan reka bentuk anda.

    Sebelum anda memutuskan untuk pergi laluan hosting percuma, pastikan anda menyemak semua terma dan syarat. Ia mungkin lebih baik untuk membayar untuk akaun hosting yang dikongsi bersama yang murah, bukannya membuat terlalu banyak kompromi.

  • Adakah saya akan mendapat jaminan uptime?

    hosting percuma jarang datang dengan jaminan uptime yang bermakna, dan tindak balas sokongan boleh lambat. Jika laman web anda adalah ke bawah, anda mungkin tidak akan dapat melakukan banyak mengenainya.

  • Ada syarikat yang menawarkan percuma Windows hosting?

    Windows kos lebih banyak wang untuk menjadi tuan rumah daripada Linux, kerana syarikat hosting perlu membayar untuk kos lesen perisian. Percuma Windows hosting Oleh itu, adalah amat jarang berlaku.

  • Bagaimana tuan rumah tempat iklan di laman web saya?

    hos anda mungkin akan menindih iklan di laman web anda menggunakan skrip. Jadi anda tidak akan dapat mengedit fail anda untuk membuang iklan diri sendiri.

  • Bolehkah saya menjadi tuan rumah blog pada percuma pelan hosting dikongsi?

    Ya awak boleh. Malah, majoriti perkhidmatan hosting percuma adalah persediaan untuk menjadi tuan rumah blog yang dikuasai oleh pelbagai jenis platform blogging sumber terbuka seperti WordPress, b2evolution, Serendipity, dan banyak lagi. Jika pelayan platform hosting percuma anda dibina di atas adalah sumber terbuka, tuan rumah perisian blog sumber terbuka tidak sepatutnya menjadi masalah. Berunding dengan pembekal hosting percuma anda untuk memastikan platform anda blog pilihan adalah serasi dengan pelayan mereka.

  • Bolehkah saya memulakan kedai e-dagang pada pelan hosting percuma?

    Ia bukan satu idea yang baik. Pelanggan anda akan mengharapkan anda untuk mempunyai sijil SSL untuk simpan maklumat mereka selamat, dan anda tidak akan dapat membeli satu pelan percuma. Anda juga akan perlu untuk memegang data peribadi dengan selamat dan hosting percuma jarang termasuk keupayaan untuk menubuhkan pangkalan data. Terdapat banyak risiko yang terlibat dalam laman web e-dagang jika mereka tidak disediakan dengan betul, jadi ia adalah yang terbaik untuk membayar pelan hosting yang sepatutnya.

  • Adakah saya perlu tahu bagaimana untuk kod untuk menggunakan hosting percuma?

    Kerana hosting percuma direka untuk pemula dengan laman web yang lebih kecil dan keperluan standard, anda tidak perlu perlu tahu bagaimana untuk kod. Tetapi jika anda tidak mempunyai pengalaman pengaturcaraan, seorang pembina laman web mungkin akan menjadi lebih mudah untuk menguruskan, berbanding akaun web hosting yang normal.

  • Apa bahasa skrip biasanya disokong?

    Anda akan dapat menggunakan HTML dan CSS. Beberapa tuan rumah juga membolehkan PHP skrip untuk dijalankan. Sokongan untuk bahasa pakar jarang berlaku.

  • Adakah host percuma menawarkan sokongan MySQL?

    Banyak dilakukan, tetapi memeriksa cetakan halus. Satu pangkalan data WordPress biasa boleh mengambil masa sehingga beratus-ratus megabait ruang, terutamanya jika anda perlu untuk menjalankan plugin beberapa. Jika hos anda menghadkan saiz pangkalan data anda, laman web WordPress anda akan berhenti kerja.

  • Adalah percuma hosting perlahan?

    Tuan rumah perlu meletakkan bilangan minimum pelanggan pada pelayan untuk pulang modal. Jika mereka tidak dibayar untuk perkhidmatan ini, mereka mungkin perlu berpecah sumber pelayan lebih nipis untuk membuat keuntungan, yang bermaksud bahawa perkhidmatan hosting adalah lebih perlahan untuk semua orang. Ini bukan peraturan, dan anda mungkin mendapati kelajuan yang boleh diterima. Tetapi kelajuan yang terbaik sudah pasti dicapai pada akaun hosting berbayar.

  • Apa ciri-ciri yang akan saya ketinggalan?

    hosting percuma jarang termasuk peti mel e-mel, atau keupayaan untuk menggunakan nama domain anda sendiri. Anda mungkin tidak mendapat akses kepada beberapa tambahan berguna yang datang dengan hosting dikongsi, seperti pemasang skrip dan pembina tapak. Mencari pembekal shared hosting murah, dan tarik ke atas ciri-ciri untuk membandingkannya.

  • Adakah terdapat pilihan percuma?

    Ya. Anda boleh menggunakan pakej laman web pembina asas, atau mendaftar untuk blog yang dihoskan percuma. Walaupun ini adalah penyelesaian asas, mereka bekerja dengan baik untuk projek-projek peribadi.

    Jika anda menjalankan perniagaan, perkhidmatan percuma jarang memberikan ciri-ciri atau kestabilan perlu, dan anda akan menjadi yang terbaik off menghabiskan beberapa dolar sebulan dalam akaun hosting yang dikongsi bersama. Anda juga boleh membuka kedai pada laman seperti Shopify.

  • Bolehkah saya mendapatkan WordPress hosting percuma?

    Jika anda hanya mahu menubuhkan blog, WordPress.com adalah penyelesaian yang ideal. Ia percuma, dan agak terhad dari segi ciri-ciri, tetapi ia berfungsi dengan baik untuk tujuan ini.

  • Artikel berkaitan

    web hosting percuma lebih baik daripada 000webhost wordpressBest Web Hosting Percuma Ya, tuan rumah dipaparkan di halaman ini menawarkan web sebenar pakej hosting tanpa sebarang kos. Pastikan anda membaca ulasan yang mendalam kami untuk maklumat lanjut dan melihat apa yang pelanggan mereka katakan. Adalah ...
    Percuma joomla web hosting ulasan ukBest Web Hosting Percuma Ya, tuan rumah dipaparkan di halaman ini menawarkan web sebenar pakej hosting tanpa sebarang kos. Pastikan anda membaca ulasan yang mendalam kami untuk maklumat lanjut dan melihat apa yang pelanggan mereka katakan. Adalah ...
    Terbaik web hosting laman web percuma bantuan wordpressBest Web Hosting Percuma Ya, tuan rumah dipaparkan di halaman ini menawarkan web sebenar pakej hosting tanpa sebarang kos. Pastikan anda membaca ulasan yang mendalam kami untuk maklumat lanjut dan melihat apa yang pelanggan mereka katakan. Adalah ...
    Percuma joomla web hosting uk ulasanBest Web Hosting Percuma Ya, tuan rumah dipaparkan di halaman ini menawarkan web sebenar pakej hosting tanpa sebarang kos. Pastikan anda membaca ulasan yang mendalam kami untuk maklumat lanjut dan melihat apa yang pelanggan mereka katakan. Adalah ...
    vps hosting terbaik untuk wordpressApa yang VPS Hosting? Jika laman web anda terlalu besar untuk hosting dikongsi, tetapi terlalu kecil untuk dedicated server hosting, VPS hosting mungkin hanya penyelesaian yang tepat untuk anda. VPS bermaksud Virtual Private ...