Anti bot mod Phpbb hosting

Cara Pasang phpBB3

Anda boleh mengikuti arahan ini jika anda perlu melakukan secara manual pemasangan phpBB untuk laman web anda. Ambil perhatian bahawa anda perlu skip langkah ini jika anda telah menyelesaikan pemasangan automatik.

Pemasangan manual phpBB termasuk memuat naik pakej pemasangan melalui cPanel Pengurus Fail atau menggunakan klien FTP. Keluaran terkini boleh didapati di laman web rasmi phpBB.

Anti bot mod Phpbb hosting supaya anda boleh dengan selamat

Jangan ragu untuk menyemak Lesen Awam Am serta halaman rujukan sokongan. Mereka mungkin datang dalam berguna pada masa akan datang.

Seterusnya anda perlu klik pada tab Pasang.

Semua keperluan dipenuhi pada pelayan SiteGround jadi anda selamat boleh klik butang Teruskan ke langkah seterusnya.

Laman berikut adalah keserasian Installation. Lagi langkah ini perlu diluluskan tanpa sebarang masalah. Mula Pasang butang disediakan di bahagian bawah halaman.

Kini anda boleh klik butang Teruskan ke langkah seterusnya. Jika anda telah dimasukkan dengan betul maklumat yang anda akan melihat pengesahan sambungan yang berjaya.

Anda boleh klik butang Teruskan ke langkah seterusnya.

Pada halaman butiran Pentadbir anda boleh memasukkan butiran pentadbiran dikehendaki untuk papan yang baru dipasang.

Mengesahkan mereka dan sekali lagi klik pada butang Teruskan ke langkah seterusnya. Jika tiada kesilapan anda akan mendapat Ujian lulus mesej. Anda perlu klik pada butang Teruskan ke langkah seterusnya dua kali lebih.

Halaman tetapan Advanced adalah satu depan. Pada dasarnya di laman ini tidak ada perubahan yang anda perlu membuat. Semua tetapan dijana secara automatik dan anda boleh meninggalkan mereka tidak disentuh. Sekali lagi klik pada butang Teruskan ke langkah seterusnya.

Pengesahan bahawa pangkalan data telah berjaya diisi dengan data akan dipaparkan dan untuk kali terakhir anda perlu klik pada butang Teruskan ke langkah seterusnya. Ini akan membawa anda ke halaman pengesahan pemasangan berjaya.

Pada ketika ini anda diberi dua pilihan. Yang pertama adalah untuk meneruskan menukarkan data akibat daripada pemasangan phpBB2 lama untuk phpBB3 yang baru dipasang. Yang lain adalah untuk terus ke forum yang baru dipasang.

Perhatikan bahawa anda perlu memadam, mengalih atau menamakan semula direktori pemasangan sebelum anda menggunakan papan anda. Jika direktori ini membentangkan, hanya Panel Kawalan Pentadbiran (ACP) akan boleh diakses.

Ini memuktamadkan pemasangan manual phpBB3.

phpBB adalah tanda dagangan phpBB Group. SiteGround tidak bergabung dengan atau disahkan oleh Projek phpBB atau pemilik cap dagang.

Menonton video ini!

Artikel berkaitan

laman statik hosting PhpbbIni adalah pusat bagi pembangunan phpBB Laman Extension. Muat turun keluaran disahkan terkini. Unzip pelepasan yang dimuat turun dan menyalinnya ke direktori ext daripada phpBB anda ...
Bagaimana untuk menetapkan masa dalam Phpbb hostingSecara lalai, phpBB 3.0 ditetapkan untuk menggunakan Bahasa Inggeris Britain. Anda boleh memuat naik pek bahasa yang berbeza dan menetapkan bahasa lalai dari dalam Panel Kawalan Admin anda. Ini akan membantu anda jika laman web anda ...
halaman kosong Phpbb hostingPenerangan BridgeDD ialah WordPress phpBB jambatan yang ... berfungsi. Anda boleh log masuk dan keluar dari WordPress atau phpBB 3.0 seperti yang selalu anda lakukan, dan anda akan secara automatik log masuk / keluar daripada kedua-dua ...
Avatar pada Senarai ahli Phpbb hostingApabila menyesuaikan laman web anda dan tingkah laku, anda tidak mahu melupakan tetapan pendaftaran pengguna. Dari dalam papan pemuka pentadbiran phpBB. anda boleh menyesuaikan tetapan bagi apa-apa ...
Cara memasang Phpbb pada 000 hosting webphpBB adalah percuma dan sumber terbuka perisian forum yang mudah untuk digunakan, kuat dan sangat disesuaikan. Perkara yang anda perlukan sebelum anda memulakan panduan ini anda akan memerlukan yang berikut: 1) Log masuk ke anda ...